یک انبار لوازم آرایشی فاسد در تهران کشف شد


۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۸:۰۵ | کد خبر: ۱۵۶۸۱ چاپ

سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: مدتی قبل مأموران پلیس از طریق منابع خبری و اطلاعاتی از نگهداری و دپوی لوازم آرایشی قاچاق در سعیدآباد شهریار با خبر شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در جریان آن مشخص شد گزارش واصله صحت دارد و بناست تعداد زیادی از این اقلام به تهران و دیگر شهرها منتقل شده و به فروش برسد.

یک انبار لوازم آرایشی فاسد در تهران کشف شد

کلانشهر: وی با بیان اینکه در پی اطمینان از صحت گزارش، رسیدگی به موضوع به ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز سپرده شد، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم نیز با مقام قضایی انجام شد و با شناسایی انبار محل دپوی این اقلام، ماموران طی عملیاتی به این محل مراجعه کردند و بیش از ۵۰۰۰ کارتن حاوی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه در بررسی های انجام شده، مشخص شد که برخی از این لوازم آرایشی فاسد و تاریخ مصرف گذشته هم هستند، گفت: انبار مذکور پلمپ و یک نفر نیز در این باره دستگیر شد که تحقیقات در خصوص دیگر افراد مرتبط همچنان ادامه دارد.

 
ظهیری درباره ارزش ریالی اقلام مکشوفه نیز اظهار کرد: کارشناسان مربوطه پس از بررسی لوازم آرایشی کشف شده، ارزش ریالی این اقلام قاچاق را دست‌کم ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گفته وی، برای فرد دستگیرشده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.

نظر شما:

security code