معاون دادستان مشهد گفت: ۶ فرد متهم در جریان رسیدگی به پرونده خرید و فروش کودکان در مشهد بازداشت شده‌اند اما متهم اصلی پرونده کودک‌ربایی و خرید و فروش کودکان فراری است.

بازداشت ۶ متهم با سابقه ی خرید و فروش ۲۵ کودک در مشهد

کلانشهر: حسن زرقانی اظهارداشت:نهم شهریورماه جاری پیرو گزارش یک فقره آدم‌ربایی به کلانتری معراج مشهد مبنی بر تلاش یک زن برای ربودن دختری 6 ساله در حیاط منزل مسکونی آنان در بلوار توس، موضوع در دستور کار فوری پلیس قرار گرفت و در راستای آن 6 متهم پرونده دستگیر شدند.

 

وی افزود: در راستای پرونده خرید و فروش کودکان در مشهد تاکنون 6 متهم بازداشت شده اند این متهمان در بازجویی‌ها به خرید و فروش 25 نوزاد اعتراف کرده‌اند. 

 

معاون دادستان مشهد تصریح کرد:در بازجویی از متهمان مشخص شد آن‌ها کودکان و نوزادان را به زنی به نام نسرین تحویل می‌دادند و در حال حاضر نسرین به عنوان متهم ردیف اول پرونده کودک‌ربایی متواری است.

 

وی بابیان این مطلب که متهمان اعتراف کرده‌اند 25 کودک را از خانواده‌های دارای اعتیاد خریداری و برای فروش به متهم اصلی پرونده (نسرین) تحویل می‌دادند گفت: در اعترافات متهمان، مشخص شد که علاوه بر کودکان خرید و فروش شده، سه کودک را نیز ربوده‌اند.

نظر شما:

security code