۲۰ تور غیرمجاز در آستارا توقیف شدند


۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۲ | کد خبر: ۱۵۹۹۴ چاپ

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بندر مرزی آستارا گفت: در ۱۰ روز گذشته، ۲۰ تور غیرمجاز در ایست بازرسی قلعه این شهرستان متوقف شدند.

۲۰ تور غیرمجاز در آستارا توقیف شدند
کلانشهر:  مجتبی آب روشن، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طی۱۰ روز گذشته، با هماهنگی دادستان آستارا و فرماندهان نیروی انتظامی و هنگ مرزی این شهرستان، از حرکت ۲۰ تور غیر مجاز "از" و "به" این شهرستان جلوگیری به عمل آمد.

وی با بیان اینکه این تورها با ۱۷ دستگاه اتوبوس و سه دستگاه مینی بوس جابجا می شدند، ادامه داد: همه آنها در ایست بازرسی قلعه متوقف شدند.

آب روشن، با اشاره به اینکه با توجه به قرار داشتن شهرستان در رنگ بندی "نارنجی" ستاد کرونای کشور، افزود: از همه مجریان تورها دعوت می شود که برنامه های خود را به زمان عادی موکول و با اخذ مجوز رسمی حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: متولیان تورها و گروه‌های دسته جمعی نیز در وهله اول گروه‌های خود را ضابطه مند کرده و پس از اخذ مجوز های لازم نسبت به اجرای تور اقدام کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بندر مرزی آستارا در پایان تصریح کرد: اجرای تور به صورت ضابطه مند و مسئولانه در شرایط پساکرونا مورد تأیید و حمایت می باشد و امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده، در شرایط پساکرونا، شاهد رشد و تحول صنعت گردشگری کشور باشیم.