مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از افزایش ۳۴ درصدی ورودی به استان در مقایسه با مدت مشابه هفته گذشته(دوشنبه تا جمعه) خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین شاهد افزایش ۲۱ درصدی خروج از استان بودیم.

ورود بیش از ۳۶۵ هزار خودرو به گیلان در طول ۵ روز

کلانشهر: فریبرز مرادی با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان گیلان طی تعطیلات آخر صفر، اظهار کرد: طبق آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار نصب شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از ۱۲ لغایت ۱۶ مهر ۱۴۰۰، ۳۶۵ هزار و ۴۹۱ وسیله نقلیه وارد استان شده است.

 

وی از خروج ۳۳۳ هزار و ۳۹۷ وسیله نقلیه طی مدت مذکور از استان خبر داد و تصریح کرد: بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزادراه قزوین - رشت با تعداد ۱۶۲ هزار و ۲۶۵ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر - چابکسر با تعداد ۱۱۵ هزار و ۹۲۸ وسیله نقلیه بوده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، همچنین بیشترین میزان خروجی استان را از طریق محور آزادراه قزوین - رشت با تعداد ۱۳۴ هزار و ۲۱۸ وسیله نقلیه دانست و گفت: در این مدت ورودی کل از سمت استان قزوین ۱۸۹ هزار و ۳۷۸ وسیله نقلیه و خروجی به سمت استان قزوین ۱۵۷ هزار و ۷۶ وسیله نقلیه بوده است.

 

مرادی، از افزایش ۳۴ درصدی ورودی به استان در مقایسه با مدت مشابه هفته گذشته(دوشنبه تا جمعه) خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین شاهد افزایش ۲۱ درصدی خروج از استان بودیم.

 

وی مجموع کل ترددها در بازه زمانی ۱۲ لغایت ۱۶ مهر را ۶۹۸ هزار و ۸۸۸ وسیله نقلیه دانست و یادآور شد: آمار تردد در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه( ۱۴ لغایت ۱۶ مهر) نیز در مقایسه با آمار ورود - خروج روزهای مشابه هفته قبل ۹ درصد افزایش در ورود به استان و ۳۴ درصد افزایش خروج از استان را نشان می دهد.