تمهیدات لازم برای جابجایی ساکنین مناطق رانشی گیلان صورت گرفته است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: تمهیدات لازم برای جابجایی ساکنین مناطق رانشی گیلان صورت گرفته و جای نگرانی نیست.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، رضا اسلامی شامگاه دوشنبه از آخرین وضعیت استان در خصوص بارش باران گفت: با توجه به اهتمام لازم مدیران اجرایی در استان و تمهیدات اندیشیده شده و با تدبیر استاندار گیلان کلیه فرمانداران، شهرداران، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی آموزش های لازم را در این راستا دیده اند و جای نگرانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه گزارش های مختلفی از رانش زمین در نقاط مختلف استان اعلام می شود افزود: تمهیدات لازم برای جابجایی ساکنین مناطق رانشی صورت گرفته و جای نگرانی نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه بارش باران بمیزان ۴۰ تا ۵۵ میلی متر تا نیمه های شب ادامه خواهد داشت، افزود: شرایط جوی در روز ۱۳ فروردین در استان گیلان برابر اظهارات سازمان هواشناسی گیلان مساعد است و مردم می توانند از روز طبیعت استفاده و لذت ببرند.

اسلامی همچنین از مسدود شدن جاده قزوین تا منجیل بعلت طغیان رودخانه ملاعلی خبر داد و گفت: تلاش می شود که با حضور گروه های راهداری و دیگر دستگاه ها این مسیر با فرو کش کردن آب رودخانه بازگشایی شود.

وی در خصوص میزان خسارات وارده گفت: تا زمانی که شرایط جوی در استان پایدار و آرام نشود نمی توان موردی را اعلام کرد اما به محض پایداری هوا و تثبیت وضعیت رانش، کارشناسان استان نسبت به خسارات وارده در مناطق مختلف و همچنین جابجایی ساکنین روستاها اقدامات لازم را انجام خواهند داد. 

نظر شما:

security code