
اختصاصی کلانشهر: خبرگزاری برنا از دیدار مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و اعضای شورای شهر رشت خبر داده و از واگذاری یک معدن به ادارهکل ورزش و جوانان گیلان برای تامین هزینهی تیمهای داماش و سپیدرود پرده برداشته است.
مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در دیدار با اعضای شورای شهر رشت اشارهای به نهاد واگذارکنندهی معدن به تیمهای گیلانی نکرده است. او پیشنهاد داده معدن موردنظر در اختیار شورا و شهرداری رشت قرار بگیرد تا از آن بهرهبرداری شود.
احتمالا در هیچکجای دنیا اینگونه به فکر درآمدزایی برای دو تیم فوتبال نمیافتند. در شرایطی که برندسازی، تقویت سرمایهی اجتماعی طرفداران این تیمها و درآمدزایی از این امکانات صورت نمیگیرد، باید هم لقمه را دور سر بچرخانیم و با مشقت قورت دهیم.
فوتبال تجارتی است که هزینههای خودش را بازتولید میکند.
نظر شما:
افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره «شهیده پرستار مرضیه نبوینیا» در بوستان ملت رشت
پایان ۳۸ سال انباشت زباله در سراوان؛ فقط نیم هکتار تا پایان عملیات بهسازی سراوان
بُرد مهم سپیدرود در حضور تماشاگران؛ سه امتیاز طلایی برای سرخپوشان رشت
شکست داماش گیلان مقابل نفت و گاز گچساران
پل روگذر رودباری رشت افتتاح شد
اتوبوسهای درون شهری رایگان شد