بازگشایی 14 جاده فرعی کوهستانی در گیلان


۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۱:۰۲ | کد خبر: ۱۶۳۳ چاپ
بازگشایی 14 جاده فرعی کوهستانی در گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از بازگشایی 14 جاده فرعی کوهستانی در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر به جز جاده فرعی پونل – خلخال و یک جاده فرعی روستایی، سایر جاده‌ های استان باز و تردد در آنها در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، محمدرضا نازک کار در گفت وگو با خبرنگاران، از بازگشایی 14 جاده فرعی کوهستانی در استان خبر داد و اظهار کرد: بارندگی روز‌های گذشته موجب ریزش کوه و بسته شدن برخی از جاده ‌های فرعی کوهستانی و روستایی در شهرستان‌ های تالش، رودسر، رضوانشهر، رودبار، آستارا، ماسال و فومن شده بود که با تلاش راهداران در 48 ساعت گذشته بازگشایی شد.

وی افزود: جاده روستایی لته رود بر اثر بارش‌ های اخیر و طغیان رودخانه در منطقه اشکورات رودسر تا فروکش کردن آب مسدود است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر به جز جاده فرعی پونل – خلخال و یک جاده فرعی روستایی، سایر جاده‌ های استان باز و تردد در آنها در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت: همچنین در پی بارش‌های گذشته 36 کیلومتر از جاده‌های کوهستانی استان در حوزه شهرستان‌های رضوانشهر، ماسال و تالش برفروبی شد.

وی با تاکید بر اینکه مسافران در دامنه کوه و یا مسیر‌های کوهستانی تردد نکنند، یادآور شد: هموطنان در صورت مواجه با هرگونه مشکل در جاده‌های استان گیلان با شماره 141 یا شماره مرکز بیسیم اداره کل راهداری به شماره 33311111 اطلاع دهند.