یک رسانه صهیونیستی مدعی شد که گروهی از هکرهای ایرانی سرورهای شرکت "سایبر سِرو" را هک کرده اند.

ادعای اورشلیم پست درباره هک سِرورهای یک شرکت صهیونیستی از سوی گروهی از هکرهای ایرانی

کلانشهر: روزنامه اورشلیم پست در گزارشی مدعی شد، یک گروه هکر ایرانی به نام "سایه سیاه" توانسته است سِرورهای شرکت صهیونیستی "سایبر سرو" را هک کند که این امر سبب ایجاد اخلال و توقف در سرویس دهی این شرکت شده است.

 

بنابر گزارش اورشلیم پست، هکرها همچنین تهدید کرده اند که اطلاعات به دست آورده از سرورها را فاش خواهند کرد.

 

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، سایبرسرو یک شرکت میزبان (هاستینگ) وب است که برای شرکت‌های صنعتی، خدمات سِرور و ذخیره‌سازی اطلاعات را انجام می دهد. به این بدان معناست که اطلاعات سرورهای آن، شامل طیف گسترده‌ای از مشاغل است؛ از شرکت رزرو سفر پگاسوس گرفته تا شرکت اتوبوسرانی دان و حتی اطلاعات مربوط به موزه کودکان رژیم صهیونیستی را نیز در برمی گیرد.

 

بنابر ادعای اورشلیم پست، هکرهای سایه سیاه پس از این اقدام خود یک پیام تلگرامی منتشر کرده و در آن نوشتند: دوباره سلام! برای شما خبری داریم. شما احتمالاً امروز نمی‌توانید به سایت‌های زیادی متصل شوید. ما به سایبرسرو و مشتریان آن آسیب رسانده ایم.

 

هکرها همچنین در پیام خود نوشتند: اکنون باید درباره اطلاعات سرورها سوال داشته باشید. مثل همیشه اطلاعات زیادی به دست آورده ایم. اگر نمی خواهید آنها را منتشر کنیم، فوری با ما تماس بگیرید.

 

گفته می شود که گروه سایه سیاه هنوز این اطلاعات را فاش نکرده است اما سرورهای شرکت سایبر سرو خاموش شده اند و به همین دلیل ارائه سرویس به مشتریان آن مختل شده است.