رشد 12 درصدی اقامت گردشگران خارجی در گیلان


۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۸ | کد خبر: ۱۶۴۱ چاپ
رشد 12 درصدی اقامت گردشگران خارجی در گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان اعلام کرد: ۸۶۸ نفرگردشگر خارجی در مراکز اقامتی استان اقامت داشتند که با رشد ۱۲.۴۴ همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، شهرود امیر انتخابی گفت: بنا بر گزارش ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در خصوص آمار مسافران ورودی و اقامت کننده از ۲۷ اسفندماه گذشته تا ۱۳ فروردین ماه، یک میلیون و ۲۹۰ هزار و ۵۶۹ خودرو وارد استان شده است.

وی همچنین با بیان اینکه بیش از ۵ میلیون و ۷۸۸ نفر مسافر از طریق زمینی و هوایی به استان وارد شدند، افزود: بیش از چهار میلیون و ۲۰۶ نفر گردشگر اقامت در مراکز اقامتی ثابت و موقت تا پایان سیزدهم فروردین ماه داشتند.

امیر انتخابی گفت: بازدیدکنندگان از موزه ها ، بناهای تاریخی و مراکز تفریحی و سرگرمی بیش از ۲ میلیون و ۴۱۱ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه با کاهش همراه بود.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گیلان ادامه داد: ۸۶۸ نفرگردشگر خارجی در مراکز اقامتی استان اقامت داشتند که با رشد ۱۲.۴۴ همراه بود.

امیر انتخابی همچنین با بیان اینکه سه هزار و 137بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری انجام شده و ۸.۸۹ درصد افزایش داشته است گفت: درصد اشغال تخت تأسیسات اقامتی ثابت تحت پوشش اداره کل ۸۲.۶۲ درصد است.

نظر شما:

security code