تلاش جمعی از بازیگران برای زندگی دوباره به هنرمند گیلانی


#کلانشهر: بعضی از هنرمندان تئاتر و سینما تصمیم گرفته‌اند به رامین پرچمی، بازیگری که مدتی است حضورش کمرنگ شده، زندگی دوباره‌ای ببخشند.
.

 به گزارش ایسنا، بسیاری از متولدان دهه ۵۰ و ۶۰ بازی رامین پرچمی را در چندین اثر خاطره‌ساز به یاد دارند اما او هم مانند بسیاری از همکاران خود، کم‌توجهی و بی‌رحمی فضای هنری را تجربه کرده و این چنین است که چند سالی است حضورش کمرنگ بوده و گاهی هم به دلیل بعضی مشکلات از جمله مشکلات مالی، طعم زندان را هم چشیده است.
.
چنین وضعیتی طبیعتا حال خوشی برای آن بازیگر باقی نمی‌گذارد و همین احوال ناخوشایندِ رامین پرچمی سبب شد بعضی از دوستان و همکارانش آستین بالا بزنند و برای همراهی با دوست‌شان، یک جلسه نمایشنامه‌خوانی ترتیب بدهند.
.
 آنها نمایشنامه مشهور «چه کسی از ویرجینا وولف می‌ترسد» نوشته ادوارد آلبی را انتخاب کردند که قرار است روز ۲۲ آبان ماه نمایشنامه‌خوانی شود.
.
 #میترا_حجار، #خاطره_اسدی، #حامد_کمیلی در کنار رامین پرچمی، خوانش نقش‌های این نمایشنامه را بر عهده دارند.
.
به گزارش کلانشهر، رامین پرچمی 48 ساله متولد #لاهیجانِ گیلان است و در سریالهای در پناه تو، پس از باران، همسایه‌ها، زیر آسمان شهر ۳ و فیلمهایی سینمایی ضیافت، اعتراض، تلفن، خاکستری، مهمان مامان، اخراجی‌های ۲ به ایفای نقش پرداخته است.

نظر شما:

security code