مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان:

بارندگی شدید آب آشامیدنی املش را غیرقابل استفاده کرد


۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۶ | کد خبر: ۱۶۶۰۶ چاپ
بارندگی شدید آب آشامیدنی املش را غیرقابل استفاده کرد

کلانشهر-مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: براساس گزارش‌های رسیده آب شرب املش به دلیل کدورت ناشی از بارش شدید باران قابل استفاده نیست.

 

امیر مرادی افزود: هماهنگ شد تا برای تامین آب شرب مردم املش پنج هزار آب بسته بندی از سراسر استان به این شهرستان ارسال شود.

 

وی اظهار داشت: همچنین ۲ تانکر آب رسانی هم در شهرستان برای آبرسانی مستقر شده اند که تا عادی شدن وضعیت به آبرسانی ادامه خواهند داد.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان همچنین از تخریب گوشواره‌های پل آبنما در رانکوه املش خبر داد و گفت: به منظور ایمنی جان مردم ساکن در منطقه این پل بسته شده است وتعدادی از روستائیان در مساجد اسکان داده شده اند.

 

مرادی به بارندگی در استان نیز اشاره کرد و گفت: براساس گزارش هواشناسی بیشترین بارش طی ۲۴ ساعت اخیر مربوط به مناطق شرق و غرب استان است.

 

وی میانگین بارش استان در این بازه زمانی را ۶۱ میلیمتر عنوان کرد و افزود: شدت بارش در ارتفاعات استان نسبت به دشت و کوهپایه ضعیف تر بوده است.  

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: همچنین بارش شدید در کوهپایه و منطقه جنگلی و دشت موجب افزایش جریان شدید رودخانه ها در برخی از مناطق شد و آنها را نیمه سیلابی تا کمی سیلابی کرده است.

 

بنا بر پیش بینی هواشناسی گیلان بارش باران و برف تا فردا جمعه در استان ادامه دارد.

نظر شما:

security code