وضعیت جاده های کوهستانی گیلان بعد از بارش برف؛

بارش اولین برف پاییزی در ماسوله/برای سوالات جاده ای با این شماره تماس بگیرید


۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۶:۵۹ | کد خبر: ۱۶۶۹۸ چاپ

در حال حاضر در اکثر محورهای جلگه‌ای گیلان بارش باران و محورهای کوهستانی بارش برف گزارش شده است

بارش اولین برف پاییزی در ماسوله/برای سوالات جاده ای با این شماره تماس بگیرید
کلانشهر-مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به شروع بارش برف در محورهای کوهستانی استان، گفت: ارتفاع برف در برخی محورها حدود ۵ سانتیمتر بوده و همه راه ها باز است.
فریبرز مرادی با اشاره به پیش بینی هواشناسی گیلان مبنی بر بارش باران و برف در استان، اظهار کرد: در حال حاضر در اکثر محورهای جلگه‌ای گیلان بارش باران و محورهای کوهستانی بارش برف گزارش شده است.

به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان  از ساعتی پیش بارش برف در شهر تاریخی ماسوله نیز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بارش‌ها از ساعات ابتدای امروز آغاز شده است، گفت: برخی مناطق کوهستانی همانند جاده‌های اسالم – خلخال، پونل - خلخال، سیاهکل – دیلمان و ماسال – گیلوان بارش برف جاده را سفیدپوش کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به اینکه ارتفاع برف در برخی محورها به حدود ۵ سانتی متر می‌رسد، اضافه کرد: همه راه‌های استان باز و تردد در آن جریان دارد.

وی با تأکید بر خودداری از ترددهای غیر ضرور در محورهای کوهستانی از شهروندان و مسافران خواست تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مرادی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد بارش خفیف برف در جاده بلوردکان - خصیب دشت در املش هستیم، ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان گیلان، به صورت شبانه روزی آماده است به سوالات مردم در خصوص وضعیت هوا و ترافیک در جاده‌های استان پاسخ دهد.

وی در پایان از آماده باش همه راهداران، راهدارخانه و بهره گیری از همه دستگاه‌های سبک و سنگین خبر داد.