کلاهبرداران ۴۰ و ۵۱ساله به همراه پرونده مربوطه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند

کلاهبرداری ۱۰ میلیارد تومانی با فروختن زمین در گلسار رشت

کلانشهر-سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۲ متهم با ۱۰۰میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان رشت خبر داد و متهمان این پرونده ۶ قطعه زمین به مساحت تقریبی هزار و ۴۰۰ متر مربع که متعلق به دیگران بوده را به شکات فروخته‌اند.

ملکی  از ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداری زمین در منطقه گلسار شهرستان رشت با شیوه و شگرد مشابه به مرجع انتظامی خبر داد و گفت: پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

 فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: پس از بررسی و پیگیری‌های میدانی و استعلامات صورت گرفته مشخص شد،متهمان این پرونده ۶ قطعه زمین به مساحت تقریبی هزار و ۴۰۰ متر مربع که متعلق به دیگران بوده را به شکات فروخته‌اند.

 این مقام ارشد انتظامی به شناسایی محل اختفاء متهمان این پرونده و دستگیری آن‌ها با هماهنگی قضائی اشاره کرد و بیان داشت: متهمان پس از رو به رو شدن با دلایل و شواهد متقن به بزه انتسابی خود مبنی بر کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی اعتراف کردند.

 سردار ملکی تصریح کرد: کلاهبرداران ۴۰ و ۵۱ساله به همراه پرونده مربوطه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

سردار عزیزاله ملکی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان نیروی انتظامی برای ارتقاء امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم اظهار داشت: مردم می‌توانند با هوشیاری و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس و دقت در انجام معاملات از سودجویی کلاهبرداران جلوگیری کنند.

 وی در پایان از مردم خواست قبل از انجام هرگونه معامله ملکی، ضمن انجام استعلامات لازم نسبت به رویت اصل سند اقدام کنند.