اعضای شورای شهر رشت حتی یک پرس غذای گرم سفارش نداده اند/ جلسات را مانند شعب ابی طالب برگزار کرده ایم

اختصاصی کلانشهر-رییس شورای شهر رشت گفت:حتی یک پرس غذای گرم برای سرو اعضا وارد شورا نشده است و طی این مدت فقط یک ساندویچ خوردیم.

محمدحسین واثق کارگرنیا عصر امروز چهارشنبه 26 آبانماه در صحن علنی شورای شهر رشت با اشاره به اظهارات یکی از اعضای شورا طی چند روز گذشته گفت: در این مصاحبه آمده است که ماهیانه چندین میلیون پول غذای اعضای شورا است، این در حالیست که این عضو شورای رشت اصلا چنین منظوری نداشته است و برداشت رسانه جور دیگری بوده است.

کارگرنیا ادامه داد: شورا، الگوی عملی برای شهرداری است و افراد می توانند با رصد کرد کردن شورا مشاهده کنند که ما جلسات را همانند شعب ابی‌طالب برگزار کرده‌ایم.

رئیس شورای شهررشت توضیح داد: از ابتدای شروع دوره ششم شورا تاکنون فقط در جریان یکی از جلسات شورا، برای اعضا ساندویچ خریدیم ولی تاکنون یک پرس غذای گرم هم برای خوردن اعضا، وارد شورای شهر رشت نشده است.

 

یک ریال به بودجه شهرداری تحمیل نکردیم

 وی افزود: برای پرسنل شورا و اعضا یک ریال به بودجه شهرداری تحمیل نکردیم و نخواهیم کرد و همه بدانند که  این شورا به دنبال از بین بردن ریخت و پاش ها است.

 

ماجرای هزینه 120 میلیون تومانی سفارش غذا در شورا

 به گزارش کلانشهر، اشاره رئیس شورای شهر رشت به اظهارنظر رضا عاشری یکی از اعضای این شورا بود. عاشری با ذکر این نکته که مدتی قبل از طریق کارپرداز شهرداری رشت مطلع شدیم شورای شهر هر ماه بین 10 تا 12 میلیون تومان و در سال قریب به 120 میلیون تومان سفارش ناهار دارد .

او توضیح داده بود: از آنجایی که این تعداد سفارش ناهار غیر طبیعی به نظر می‌آمد با یک بررسی کوچک متوجه شدیم که باید جلوی قضیه رو بگیریم.

عاشری در پایان یادآور شده بود از آقای کارگرنیا رییس شورای شهر رشت تشکر می‌کنیم که با دستور قاطع جلوی هدر رفت بیت المال را گرفت و در حال حاضر سفارش شورای شهر رشت تنها روزی 3 پرس ناهار برای نیروهای خدماتی است که تا ساعت 8 شب در ساختمان شورا مشغول فعالیت هستند.این عضو شورا تاکید کرده ما با دزدان بیت المال حتی اگر پاره تنمان باشند هم تعارف نداریم.