ارزان ترین گوشی های ۵G سال ۲۰۲۱/عکس


۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۰۹:۰۰ | کد خبر: ۱۶۷۸۰ چاپ

برندهای مطرح تولیدکننده تلفن همراه گاه گوشی‌های نسبتاً ارزان تری هم ارائه می‌دهند تا بخش بیشتری از کاربران بتوانند چنین گوشی‌هایی خریداری کنند

ارزان ترین گوشی های ۵G سال ۲۰۲۱/عکس
کلانشهر-جهان به سوی فناوری نسل پنجم اینترنت(۵G) می‌رود و گوشی‌های میان رده مناسبی توسط گوگل، موتورلا، وان پلاس، سامسونگ و حتی اپل ارائه شده تا در این میدان مسابقه جهانی، حضوری نفسگیر داشته باشند.
جهان به سوی فناوری نسل پنجم اینترنت(۵G) می‌رود و گوشی‌های میان رده مناسبی توسط گوگل، موتورلا، وان پلاس، سامسونگ و حتی اپل ارائه شده تا در این میدان مسابقه جهانی، حضوری نفسگیر داشته باشند. گوشی‌های ۵G به‌طور متوسط قیمتی حدود ۷۰۰دلار دارند اما برندهای مطرح تولیدکننده تلفن همراه گاه گوشی‌های نسبتاً ارزان تری هم ارائه می‌دهند تا بخش بیشتری از کاربران بتوانند چنین گوشی‌هایی خریداری کنند. در این گزارش کوتاه با ما همراه باشید تا با گوشی‌های ارزان قیمت مجهز به فناوری۵G از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن همراه در جهان آشنا شوید.

 

Pixel ۶


گوگل با ارائه این گوشی ۲۰۷گرمی با قابلیت اتصال به ۵G بخشی از کاربران را به خود جذب کرده است. این گوشی ۵۹۹دلاری زیر ۶۰۰دلار قیمت دارد و گوگل متعهد شده که تا ۳سال آپدیت‌های اندروید و تا ۵سال آپدیت‌های امنیتی و نرم افزاری آن را ارائه بدهد. اما ازآنجا که این گوشی ابعاد نسبتاً بزرگی دارد برخی کاربران تمایل چندانی به خرید آن ندارند.

Motorola Edge ۲۰۲۱


موتورلا این گوشی ۶.۷ اینچی ۵G که ۲۰۰گرم وزن دارد را با بهای زیر ۶۰۰دلار راهی بازار کرده است. دوربین سه گانه، باتری با طول عمر بالا، پردازشگر کوالکوم اسنپدراگون ۷۷۸G و مقاومت نسبت به آب و گردوغبار از مزیت‌های این گوشی هوشمند محسوب می‌شود و مورد توجه دوستداران گوشی های ۵G قرار گرفته است.

 

Apple iPhone ۱۲, ۱۳ mini


اپل درواقع سبک ترین و کوچک‌ترین گوشی‌های هوشمند ۵G را راهی بازار کرده که جزو گوشی‌های میان رده این برند محسوب می‌شوند و بهای آنها زیر ۶۰۰دلار است. این دو گوشی مینی و کوچک، ۵.۴ اینچی هستند و به ترتیب وزن ۱۳۵ و ۱۴۱ گرمی دارند.

 

Samsung Galaxy A۵۲ ۵G


سامسونگ با این گوشی زیر ۵۰۰ دلار موفق به جذب کاربران جدیدی شده است. این گوشی با قابلیت ۵G دارای صفحه ۶.۵اینچی و قابلیت ذخیره داخلی ۱۲۸گیگابایتی است. یک گوشی بادوام و مقاومت نسبی به آب و گردوغبار که درمیان گوشی‌های میان رده سامسونگ مورد استقبال قرار گرفته است.

 

Motorola One ۵G Ace


این گوشی برند موتورلا که مجهز به قابلیت ۵G است با بهای کمتر از ۳۰۰دلار در اختیار علاقه مندان به این فناوری قرار گرفته است. این گوشی ۶.۷اینچی با پردازشگر اسنپدراگون ۷۵۰G و حافظه داخلی ۱۲۸گیگابایت یکی از گوشی‌های میان رده مناسب برند موتورلا محسوب می‌شود. این گوشی ۲۱۲گرمی موتورلا که حالا در زیرمجموعه لنوو قرار دارد، دارای دوربین سه گانه درعقب و یک دوربین سلفی در جلو است.

 

Samsung Galaxy S۲۰ FE

سامسونگ هم با ارائه این گوشی هوشمند۵G زیر ۳۰۰دلار، موفق به جذب مشتریان علاقه‌مند به فناوری اینترنت نسل پنجم شده است. این گوشی‌های ۱۹۰گرمی که به آب و گردوغبار مقاوم هستند دارای دوربین قوی و تکنولوژی مناسب صفحه نمایش ۶.۵اینچی AMOLED هستند. این گوشی‌ها همچنین دارای باتری با طول عمر مناسب هستند و در رنگ‌های متفاوتی به بازار ارائه شده‌اند.