بارسلونا برای قهرمانی به چند امتیاز نیاز دارد؟

بارسلونا می‌تواند با کسب ۱۰ امتیاز دیگر فاتح لالیگا شود.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از آس، پیروزی ۲ بر صفر بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید باعث شد قهرمانی بارسلونای والورده تقریباً قطعی شود. اکنون می‌توان تخمین زد آبی اناری‌ها چه زمانی قهرمان می‌شوند. هفت هفته به پایان لالیگا باقی مانده و تیم کاتالانی یازده امتیاز بیشتر از اتلتیکومادرید دارد. بارسا بازی‌های خیلی سختی پیش رو ندارد. سه دیدار خانگی و چهار بازی را در خانه حریفانش برگزار خواهد کرد. تنها ختافه جزو تیم‌های بالای جدول محسوب می‌شود. بقیه تیم‌ها در میانه جدول حضور دارند. آلاوس، رئالسوسیداد، ایبار، سلتاویگو و اوئسکا (قعرنشین) حریفان بارسا هستند.

آبی اناری‌ها برای قهرمانی به ۱۰ امتیاز نیاز دارند و با ۸۳ امتیاز فاتح لالیگا می‌شوند. بارسا می‌تواند بیست و هفتم آوریل برابر لوانته در نوکمپ جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این تیم پیش از این دو بار برابر لوانته جشن قهرمانی گرفته بود. این اتفاق در فصل ۰۵-۲۰۰۴ و ۱۱-۲۰۱۰ رخ داد.

با توجه به این که اتلتیکو بازی‌های سختی پیش رو دارد شاید این قهرمانی زودتر برای بارسا اتفاق بیفتد و تیم کاتالانی در بیست و سوم آوریل برابر آلاوس جام را بالای سر ببرد.

آبی اناری‌ها که خیالشان از قهرمانی در لالیگا تقریباً راحت شده و در فینال کوپا دل ری حضور دارند می‌توانند تمام تمرکزشان را روی لیگ قهرمانان اروپا بگذارند. این تیم چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی به مصاف منچستریونایتد می‌رود.