کسی که به کشورش اعتقاد، دلبستگی داشته باشد قطعاً نیروی انسانی خود را به کشورهای دیگر نمی‌فرستد و سعی می‌کند تا با فراهم آوردن امکانات و حداقل با نصیحت نیروی انسانی خود را حفظ کند

با اساتید «خائن» که با ارائه تصویری سیاه،نخبگان را به خروج از ایران ترغیب می کنند برخورد شود/حفظ نیروی انسانی با نصیحت
کلانشهر- جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار نخبگان علمی گفت: نخبگان هر کشور نجات‌دهنده اقتصاد، مدیریت و تولید هر کشور هستند. 

وی افزود: ذخیره استراتژیک هر کشور نیروی انسانی آن کشور است و سرگل نیروی انسانی هم نخبگان هستند و اگر امروز آمریکا و اروپا پیشرفتی داشته‌اند به خاطر این است که نخبگان کشورهای مختلف را جذب کرده‌‌اند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه عده‌ای از افراد برای کار تحقیقات و ارتقای سطح علمی به خارج از کشور می‌روند باید زمینه لازم را فراهم کنیم تا به کشور بازگردند تا از توان و ظرفیت‌ آنها برای پیشرفت کشور استفاده شود.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: عده‌ای که در داخل کشور نخبگان را برای رفتن از ایران تحریک می‌کنند و با ارائه تصویری سیاه از وضعیت کشور آنها را به خروج از ایران ترغیب می‌کنند خائن به کشور و نظام هستند و هیچ اعتقاد و دلبستگی به کشورشان ندارند.

وی افزود: کسی که به کشورش خودش اعتقاد، باور و دلبستگی داشته باشد قطعاً نیروی انسانی خود را به کشورهای دیگر نمی‌فرستد و در این مسیر گام برنمی‌دارد و سعی می‌کند تا با فراهم آوردن امکانات و حداقل با نصیحت نیروی انسانی خود را حفظ کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر کسانی ندانسته این اظهارنظر را می‌کنند و سعی دارند تا نخبگان ما را به خارج از کشور بفرستند باید هشدارهای لازم به آنها داده شود اما  اگر کسانی در این کشور اساتید و هیأت علمی هستند و از امکانات این کشور استفاده می‌کنند و علیه منافع کشور اقدام می‌کنند نخبگان را تحریک به رفتن از ایران می‌کنند بلاشک افراد خائنی هستند و باید با آنها برخورد لازم صورت گیرد.

 

نظر شما:

security code