حادثه برای جواد عزتی در جاده کوهستانی رودبار/عکس

کلانشهر-بعضی منابع خبری از جمله رکنا از وقوع حادثه برای جواد عزتی در یکی از جاده‌های کوهستانی رودبار اخباری منتشر کرده‌اند.

براساس این خبرها، اتومبیل جواد عزتی امروز جمعه ۵ آذرماه در جاده کوهستانی عمارلوی رودبار دچار انحراف شد که جواد عزتی در این حادثه آسیب ندید.

گفته شده که بازیگر سرشناس سینمای ایران بوسیله خودرو خود عازم منطقه کوهستانی عمارلو بود که به دلیل ناآشنایی به مسیر و لغزندگی ناشی از بارندگی از مسیر جاده منحرف می شود.

منابع محلی گفته‌اند خودروی عزتی بعد از تلاش چند ساعته مردم به مسیر اصلی بازگردانده شد.
حال عزتی مساعد گزارش شده است.

توضیح  پلیس راه گیلان درباره تصادف جواد عزتی

ساعاتی بعد از حادثه هم رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به انحراف خودروی «جواد عزتی» بازیگر سینما و تلویزیون در عمارلوی رودبار گفت: با تلاش مردم محلی خودروی وی به جاده اصلی انتقال داده شد.

سرهنگ جاور صفاری با اشاره به وقوع حادثه رانندگی برای «جواد عزتی» بازیگر سینما و تلویزیون گفت: این حادثه امروز در مسیر عمارلو به سیاهکل رخ داده است.

وی افزود: خودروی وی حوالی روستاهای گرزنه چاک و داماش به علت لغزندگی ناشی از بارندگی و ناآشنایی به مسیر به سمت شیب تند انحراف پیدا کرد.

رئیس پلیس راه گیلان ادامه داد: خودرو این بازیگر با کمک چند تن از اهالی روستای گرزنه چاک، داماش و جیرنده بعد از تلاش چند ساعته به جاده اصلی انتقال داده شد.

نظر شما:

security code