سرقت ۲ میلیاردی صاحب خانه از زوج جوان


۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۵ | کد خبر: ۱۷۰۴۶ چاپ

وقتی ماجرای ناپدیدشدن وسایل خانه‌مان را از همسرم شنیدم شوکه شدم و بلافاصله با صاحب خانه تماس گرفتم اما این مرد طفره رفت و ادعا کرد من و همسرم وسایل را بار زده ایم و به وی تهمت می زنیم

سرقت ۲ میلیاردی صاحب خانه از زوج جوان
کلانشهر- صاحب خانه تبهکاری که از اختلاف یک زوج جوان سوءاستفاده کرده و تمام لوازم خانگی آنان را در غیابشان غارت کرده بود ، به دادسرای یافت آباد احضار شد. مدتی پیش مرد جوانی در حالیکه آشفته و سراسیمه بنظر می رسید، با مراجعه به یکی از شعبه های بازپرسی دادسرای یافت آیاد شکایت عجیبی را مطرح کرد و گفت: حدود ۲ سال پیش با همسرم پیوند زناشویی بستیم و باهم زندگی در زیر یک سقف را شروع کردیم. هنوز مدت زیادی از زندگی مشترکمان نگذشته بود که دچار اختلاف شدید شدیم. درگیری و دعواهای ما تمامی نداشت؛ کار به جای کشید که همسرم خانه را ترک و به منزل پدرش رفت.

این مرد ادامه داد: از آنجایی که من هم تنها شده بودم تصمیم گرفتم برای مدتی به خانه پدرم بروم. خلاصه آپارتمان اجاره ای را که در آن سکونت داشتیم قفل کردم و به خانه پدری ام رفتم. باگذشت چندماه همسرم با من تماس گرفت و گفت که صاحب خانه با وی تماس گرفته و ادعا می کند حکم تخیله خانه مان را از مقام قضایی دریافت کرده است و از همسرم شماره حسابی می گیرد تا ودیعه مسکنی که نزد او داشتیم را به حساب  بانکی همسرم واریز کند. خلاصه از ۱۰۰ میلیون تومان ودیعه مسکنی که نزد صاحب خانه داشتیم، وی ۳۰ میلیون تومان آنرا به حساب خانم واریز می کند. فردای انروز وقتی همسرم برای جمع آوری اثاثیه (جهیزیه اش) به آپارتمان موردنظر می رود ناگهان در کمال ناباوری هنگام ورود با خانه خالی از وسایل و ۳ مرد که در حال نقاشی آپارتمان بودند روبرو می شود. همان لحظه همسرم با من تماس گرفت و تصورش این بود که من وسایل خانه را جمع آوری کرده ام اما این درحالی بود زمانیکه همسرم خانه را ترک کرد من هرگز به آنجا نرفتم.

وقتی ماجرای ناپدیدشدن وسایل خانه مان را از همسرم شنیدم شوکه شدم و بلافاصله با صاحب خانه تماس گرفتم اما این مرد طفره رفت و ادعا کرد من و همسرم وسایل را بار زده ایم و به وی تهمت می زنیم. آقای قاضی این درحالی است که من خودم از همسایه ها تحقیق کردم  و پی بردم صاحب خانه چند روز پیش در غیاب من و همسرم با کمک ۳ کارگر تمامی لوازم خانگیمان را که ارزش آن بیش از ۲ میلیارد تومان است بار یک کامیون زده و به جای دیگری منتقل کرده است. حالا اکنون از این مرد تبهکار به خاطر سرقت اموالمان شکایت و تقاضای رسیدگی دارم .

بدنبال ثبت شکایت مالباخته، مرد صاحب خانه به دادسرا احضار و مورد بازجویی قرار گرفت اما این مرد منکر هرگونه سرقتی شد و ادعا کرد که زوج جوان به او تهمت می زنند. بدین ترتیب به دستور بازپرس پرونده، تیمی از کارآگاهان پلیس ماموریت یافتند تا تحقیقاتی را در خصوص زوایای پنهان این پرونده اغازکنند.
ماموران پلیس در جریان بررسی های میدانی از همسایه ها پی بردند که صاحب خانه در نبود زوج جوان با کمک چند کارگر تمام لوازم خانگی آنان را بار کامیون زده و به جای دیگری منتقل کرده است .
بنابراین صاحب خانه شیاد بار دیگر از سوی پازپرس پرونده به دادسرا احضار و این بار وقتی در برابر ادله و شواهد پلیسی قرار گرفت در بازجویی ها دچارتناقض گویی شد و جهت انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

نظر شما:

security code