خضریان نماینده مجلس:

 پیگیری کردیم،عموم خانوارهای ایرانی علاقه دارند حداقل ۳ فرزند داشته باشند


۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۳ | کد خبر: ۱۷۰۹۳ چاپ
 پیگیری کردیم،عموم خانوارهای ایرانی علاقه دارند حداقل ۳ فرزند داشته باشند

کلانشهر- علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در نشستی با اعضای تشکل‌های دانشجویی و ادوار تشکل‌های چند دانشگاه به ارائه توضیحاتی درباره عملکرد مجلس به ویژه کمیسیون اصل ۹۰ طی یکسال و نیم گذشته پرداخت.

خضریان در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به طرح تعالی جمعیت گفت: این طرح در مجلس با کار کارشناسی و بررسی‌های مختلفی انجام شد و از آنجایی که بر اساس پیگیری و کارشناسی علاقمندی عموم خانوارهای ایرانی به داشتن حداقل ۳ فرزند است اما به دلیل مسائل معیشتی و مشکلات اقتصادی این علاقمندی نادیده گرفته شده، ما موظف بودیم این الگو را در نظر بگیریم.

 سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: بر اساس همین الگو آنچه که در طرح آمد رویکرد حل مسائل و موانعی است که به این هدف برسیم، لذا همه پیش‌بینی‌ها بر این اساس است تا بتوانیم فرهنگ خانواده‌های ایرانی را با آنچه که در اصالت خود است، برسانیم و موانع معیشتی را برطرف نماییم و در کنار آن شأن و جایگاه و منزلت خانوار نیز حفظ شود.

خضریان با تاکید بر اینکه در دوره یازدهم کارهای فراوانی انجام شد، افزود: حجم فراوانی از زمین‌خواری، کوه خواری و جنگل‌خواری با ورود به موقع مجلس متوقف شد و در گزارش مجلس و کمیسیون اصل ۹۰ متخلفین آن به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code