جسد نایلون‌پیچ‌شده، دخترانی برهنه و زندانی، چهره‌های وحشت‌زده و مردی خشن؛ اینها همه آن چیزی است که در خانه خطرناک‌ترین جنایتکار پایتخت پیدا شد. مردی که دختران جوان را به بردگی گرفته بود و آنها را شکنجه می‌کرد. رفت‌وآمدهای مشکوک در این خانه، راز جنایت‌های مخوف مرد خطرناک را فاش کرد.وقتی ماموران پلیس به این خانه رفتند تا احتمالا چند سارق را دستگیر کنند، با صحنه تکان‌دهنده‌ای مواجه شدند.

تکان دهنده ترین جنایت پایتخت/ دستگیری مردی که دختران جوان را به بردگی گرفته بود و آن ها را شکنجه می کرد

کلانشهر: مرد جوان دختران را در دخمه ترسناک خود زندانی کرده و از آنها سوءاستفاده می‌کرد. یک نفرشان سه سال و دیگری هشت ماه زندانی این مرد خطرناک بودند. ماجرا اما به همین‌‌جا ختم نمی‌شد. این مرد دست به جنایت هم زده بود. هنگامی که یکی از دختران قصد فرار از این دخمه را داشت، این مرد با پیچ‌گوشتی او را به قتل رساند. حالا بعد از سال‌ها راز تبهکاری‌های این جنایتکار فاش شده و او دستبند به دست تحت بازجویی قرار گرفته است.

ماجرا ساعت 6 عصر روز دوشنبه 15 آذر ماه فاش شد. وقتی به ماموران کلانتری 112 ابوسعید خبر رسید که در یک خانه رفت‌وآمدهای مشکوکی صورت می‌گیرد، آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. آنها در راستای اجرای طرح رعد پلیس به این خانه رفتند و آنجا را بررسی کردند. ماموران احتمال می‌دادند که با ورود به این خانه، چند سارق را دستگیر کنند، ولی وقتی وارد خانه‌ای در محله کمیل شدند، صحنه عجیبی را دیدند. خانه یک‌خوابه در طبقه دوم یک آپارتمان. ماموران پلیس در همان سالن با یک دختر دست‌وپا بسته نیز مواجه شدند. دختری حدودا 20 ساله که چهره‌ای وحشت‌زده داشت.

 

پیدا شدن دختری داخل کمد

در ادامه جست‌وجوها صحنه‌های وحشتناک دیگری، یک‌به‌یک در مقابل ماموران کلانتری قرار گرفت. دختر جوان دیگری، بدون لباس درحالی‌که دست‌هایش بسته بود، داخل کمد پیدا شد. ماموران پلیس در ادامه، پشت در اتاق خواب یک کیسه نایلونی بزرگی دیدند که مشکوک بود. آنها به جست‌وجو پرداختند. کیسه‌ها را یکی پس از دیگری بیرون کشیدند و درنهایت جسد یک دختر، درون کیسه پیدا شد. دختری که داخل 21 کیسه زباله پوشانده شده بود. بلافاصله بازپرس وهابی از شعبه 2 دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران در جریان ماجرا قرار گرفتند و برای تحقیق به محل جرم رفتند.

 

در همان تحقیقات اولیه، یکی از دختران جوان به پلیس گفت: «سه سال پیش بود که گرفتار این مرد شدم. او مرا در ترمینال جنوب پیدا کرد و گفت برای اقامت می‌توانم به مسافرخانه آنها بروم. او به همین بهانه مرا به خانه‌اش کشاند و بعد از آن مرا آنجا زندانی کرد. سه سال است که در این خانه زندانی شده‌ام. این مرد مرا کتک می‌زد، به من تجاوز می‌کرد و وقتی از خانه بیرون می‌رفت، دست و پا و دهان مرا می‌بست. در این مدت دختران زیادی را وارد این خانه کرد. او مثل من بقیه دختران را هم زندانی می‌کرد. همین دختر جوانی که داخل کمد بود، تقریبا هشت ماه پیش به خانه آورده شد. او را داخل کمد نگهداری می‌کرد. سه دختر و زن دیگر هم آمدند. دو نفرشان موفق به فرار شدند. یکی از آنها از پنجره فرار کرد. یک زن هم بود که شوهرش او را پیدا کرد و با خود برد. اما نمی‌دانم چرا پیگیر ماجرا نشد.»

 

 راز جسدی درون 21 کیسه زباله

دختر جوان دیگری که داخل کمد پیدا شده بود، در تحقیقات به ماموران گفت: «هشت ماه پیش در ترمینال با این مرد آشنا شدم. او مرا به خانه‌اش برد. تمام این مدت در کمد بودم، حتی آب و غذا را هم داخل کمد برایم می‌آوردند و می‌خوردم. در این مدت به من تجاوز می‌شد، حتی کتکم می‌زدند. همان مرد جوان و خواهرش در این خانه رفت‌وآمد می‌کردند. دختری را که جسدش پیدا شد، جلوی چشمان ما کشت. این دختر را حدودا پنج ماه پیش به خانه آورد. او بعد از 21 روز می‌خواست از خانه فرار کند، ولی وقتی سعید در جریان ماجرا قرار گرفت، به خانه آمد. خواهرش هم بود. آنها با هم درگیر شدند. خواهرش پیچ‌گوشتی را به دست برادرش داد. او با ضربه پیچ‌گوشتی او را کشت و جسدش را داخل نایلون پیچید. هر چند روز یک بار هم نایلون جدیدتری دور او می‌پیچید که بوی تعفن در ساختمان پخش نشود.»

 

با این اظهارات هولناک ماموران پلیس تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند. در ادامه آنها توانستند خواهر سعید را که در همان حوالی آرایشگاه داشت، شناسایی و دستگیر کنند. از آنجایی که موبایل سعید خاموش بود، ماموران پلیس در خانه‌اش به کمین او نشستند. در ابتدا برادر سعید وارد خانه شد و ماموران پلیس او را بازداشت کردند، ولی این مرد اظهار بی‌اطلاعی کرد. او گفت که با برادرش مشکل دارد.

 

این مرد به ماموران پلیس گفت: «از 10سال پیش پدرم این خانه را برای خواهر و برادرم اجاره کرد و هر سال آن را تمدید می‌کرد. من با سعید اختلاف داشتم و در جریان کارهایش نبودم. امشب آمدم تا به خواهرم سر بزنم.» 

 

انکار جنایت

در ادامه سعید بی‌خبر از همه جا به خانه آمد و درنهایت دستگیر شد. او تحت بازجویی قرار گرفت. این در حالی بود که در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سعید سال 93 نیز به اتهام قتل یک دختر جوان دستگیر شده بود. اما او این قتل را اینگونه روایت کرده بود: «ما با هم درگیر شدیم و من او را هل دادم. سرش خورد به دیوار و جان باخت. من قصد کشتنش را نداشتم.»

 

تحقیقات و بررسی‌ها هم صحت گفته‌های این مرد را تایید کرد. برای همین هیأت قضائی قتل را غیرعمد تشخیص داد و سعید نیز با پرداخت دیه از زندان آزاد شده بود.

 

سعید در بازجویی‌ها گفت: «من کسی را نکشتم. این دختر را همان دختری که داخل کمد بود، به قتل رساند. آنها به هم حسادت می‌کردند و درنهایت با هم درگیر شدند. او هم با پیچ‌گوشتی او را به قتل رساند. من قصدی نداشتم و دخترها هم خودشان به خانه من می‌آمدند.»

 

ادامه تجسس‌ها

این در حالی است که خواهر سعید اظهارات برادرش را رد کرد و گفت: «برادرم این دختر را به قتل رساند. این دختر قصد فرارکردن داشت، برای همین او را با پیچ‌گوشتی کشت.»

 

در ادامه بررسی‌ها نشان داد در ماه‌های گذشته جسد دو دختر در خیابان کاشانی و یکی از خیابان‌های نزدیک محل زندگی امیر پیدا شده است.

برای همین پلیس احتمال داد که این دختران نیز به دست این جوان به قتل رسیده‌اند و او یک قاتل سریالی باشد. بازپرس وهابی دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد و تجسس‌‌های پلیسی در این پرونده جنایی ادامه دارد. تجسس‌ها درباره اینکه درخصوص دختران گمشده اعلام مفقودی شده بود یا نه و دیگر جرایم این مجرم خطرناک همچنان ادامه دارد.

منبع: شهروند
اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code