پلیس فتا ماسال خبر داد:

شناسایی مردی که سگ را به اتومبیلش بسته بود در عرض 2 ساعت


۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۶ | کد خبر: ۱۷۲۷۲ چاپ

متهم گفت:قصد حیوان آزاری نداشته و از اقدام خود ابراز پشیمانی کرد

شناسایی مردی که سگ را به اتومبیلش بسته بود در عرض 2 ساعت

کلانشهر- در پی انتشار ویدیویی در روز سه شنبه 16 آذرماه با محتوای آزار یک سگ در جاده پونل به شاندرمن ماسال توسط یک راننده، پلیس فتا شهرستان ماسال، با ارسال اطلاعیه‌ای به کلانشهر از شناسایی راننده خودرو خبر داد.

در اطلاعیه پلیس فتا ماسال آمده است:در خصوص کشیدن یک قلاده سگ در محور پونل به شاندرمن توسط یک خودروی پیکان و انتشار آن در فضای مجازی و جریحه دار شدن افکار عمومی شهرستان و استان، پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان در یک اقدام فوریتی و برق آسا و در کمتر از دو ساعت اقدام به مشخص کردن پلاک خودرو و مالک آن نمود.
در ادامه توضیحات پلیس فتا امده است: با اخذ دستور قضایی مناسب، اقدام به احضار و تحقیق از متهم ع . آ شد که نامبرده بیان داشت قصد حیوان آزاری نداشته و از اقدام خود ابراز پشیمانی نمود و نهایتا وی به مرجع قضایی معرفی گردید.
سرهنگ مجید تقی زاده، فرمانده انتظامی شهرستان ماسال هم ضمن قدردانی از مردم و همچنین درک حساسیت‌های موجود جامعه در این خصوص گفت:مردم عزیزدر صورت برخورد با هر گونه محتوای حاوی حیوان آزاری و موارد دیگر که در قانون جرایم رایانه‌ای جرم انگاری شده می‌توانند گزارشات خود را از طریق شماره 096380 مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا گزارش نمایند.

نظر شما:

security code