به مدت سی روز؛

نخستین رویداد هم اندیشی عرصه بیمه سلامت در گیلان آغاز شد


۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۱۶ | کد خبر: ۱۷۴ چاپ
نخستین رویداد هم اندیشی عرصه بیمه سلامت در گیلان آغاز شد

مدیرکل بیمه سلامت گیلان از برگزاری نخستین رویداد هم اندیشی عرصه بیمه سلامت در گیلان به مدت یک ماه خبر داد و گفت: همه می توانند ایده‌های جدید خود را در این هم اندیشی به اشتراک بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از مهر، علی اکبری بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گیلان در اداره کل بیمه سلامت این استان، اظهار کرد: مهم‌ترین و نخستین هم اندیشی عرصه بیمه سلامت استان گیلان به مدت یکماه از ۱۵ آذر تا ۱۵ دی ماه برگزار می شود.

 

وی افزود: در این رویداد از همه مردم دعوت می‌شود که ایده‌های برتر و جدید خود را در حوزه بیمه سلامت در قالب چکیده به مدت دو هفته در سایت www.shareidea.ihio.gov.ir ثبت کنند.

 

اکبری با تأکید براینکه ایده‌های اراده شده نباید کپی باشد، گفت: ثبت ایده‌ها در سایت رایگان و شرکت برای عموم آزاد است. هر شخص یا گروه تنها می‌تواند در دو محور ایده‌های خود را ارائه دهد.  

 

وی در ادامه آموزش، پیشگیری و ارتقای سلامت، پوشش بیمه‌ای، قوانین، مقررات و فرآیندها، کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بیمه سلامت، مدیریت منابع، مصارف و سرمایه انسانی، نظارت بر خدمات بیمه سلامت را شش محور برای ارائه ایده‌ها عنوان کرد.  

 

مدیرکل بیمه سلامت گیلان ادامه داد: این طرح در راستای حل مسائل حوزه بیمه سلامت با هدف بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان، پژوهشگران و افراد دارای ایده‌های خلاق اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به راه اندازی سامانه ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت تصریح کرد: بیمه شدگان می توانند از طریق این سامانه مشکلات خود را به گوش مدیران سازمان رسانده و پاسخ دریافت کنند.

 

اکبری با بیان اینکه بخشی از مطالبات سال ۹۶ طرف‌های قرارداد با بیمه سلامت استان باقیمانده است، گفت: مطالبات سال جاری طرف‌های قرارداد در مراکز دولتی تا پایان مهر ماه و مراکز خصوصی تا پایان تیرماه پرداخت شده است.

نظر شما:

security code