سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت از بازداشت دو سارق که در حال دستکاری یکی از تلویزیون‌های شهری رشت بودند خبر داد.

بازداشت ۲ نفر که در حال دستکاری تلویزیون شهری گلسار رشت بودند

کلانشهر: فرمانده انتظامی رشت توضیح داد:در پی تماس شهروندان مبنی بر دستکاری تلویزیون ال‌ای‌دی شهری واقع در چهارراه گلسار توسط افراد ناشناس، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گفته او، ماموران کلانتری ۱۴ بلافاصله به محل اعلامی اعزام و به ۲ نفر که در حال دستکاری تلویزیون شهری بودند، مراجعه کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، افراد مورد نظر سارق هستند، افزود: سارقان دستگیر و مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی از اعتراف سارقان سابقه‌دار به ۴ فقره سرقت از معابر در تحقیقات پلیس خبر داد و بیان داشت: سارقان ۴۳ و ۵۵ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

حافظی عدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اظهار داشت: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس، کمک شایانی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

سرهنگ حافظی در پایان اصلی‌ترین مؤلفه‌ای که امنیت اجتماعی جامعه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، سرقت عنوان کرد و اذعان داشت: پیشگیری از وقوع سرقت، برخورد قاطع با سارقان و تشدید اقدامات پیشگیرانه، مهمترین اولویت مجموعه انتظامی است.