تیم فوتبال سپیدرود رشت ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان تیم نیروی زمینی تهران است که مسابقه دو تیم به صورت مستقیم از شبکه استانی باران پخش می شود

بالاخره پنجره نقل و انتقالات باشگاه سپیدرود باز شد
کلانشهر- با پرداخت بخشی از بدهی‌های سپیدرود رشت، پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شد.

روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرد : پنجره نقل و انتقالات باشگاه سپیدرود رشت پس از گذشت ۵ هفته از آغاز لیگ دسته دوم باز شد و کارت بازیکنان خریداری شده برای حضور در ادامه بازی ها صادر شد.

براساس این گزارش با مساعدت علی رضا نوید مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت و تسویه با تعداد زیادی از شاکیان باشگاه سپیدرود در آستانه مسابقه سپیدرود رشت با نیروی زمینی تهران پنجره نقل و انتقالات سپیدرود باز شد.
پس از پرداخت ۲۰ درصد قرارداد و پاداش به بازیکنان و کادرفنی ، جلب رضایت علی کریمی ، تسویه با شاکیان و بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه سپیدرود رشت تمامی قول‌های مهندس نوید مالک باشگاه محقق شد تا پس از این هواداران سپیدرود و اعضای کادرفنی و بازیکنان با کمترین دغدغه مسابقات لیگ دسته دوم را پیگیری و ادامه دهند
تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیداری از هفته ششم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان تیم نیروی زمینی تهران است. سپیدرود رشت در حال حاضر با 10 امتیاز در رده دوم جدول لیگ دسته دوم فوتبال ایران قرار دارد.
مسابقه دو تیم به صورت مستقیم از شبکه استانی باران پخش خواهد.