یک پارک در شهر دزدیده شد؟/ واکنش فرماندهی انتظامی

کلانشهر- ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن ادعا شده بود پارکی در اهواز تمام وسایلش دزیده شده است.

 فرماندهی انتظامی شهرستان کارون با تکذیب موضوع کلیپ منتشر شده اعلام کرد در شورای ترافیک شهرستان دستور جمع آوری پارک بازی مصوب شد و  این کار توسط شهرداری کوت عبدالله انجام شد. این تصمیم برای حفظ جان فرزندان و کودکان مردم کوت عبدالله گرفته شده است چرا که با توجه به افتتاح بلوار مهدیس این پارک بازی دقیقا وسط دو بلوار اصلی قرار گرفت که بدلیل تردد زیاد خودروهای سبک و سنگین خطرناک بود.

پلیس از شهروندان خواسته تا وقتی از منابع رسمی از صحت کلیپها و یا مطالب ارسالی در فضای مجازی مطمئن نشده اند آنها را بازنشر ندهند و قول داده تا عامل نشر این کلیپ که باعث تشویش اذهان عمومی شده است را دستگیر کند.

شهردار کارون گفته است وسائل بازی توسط واحد زیباسازی حوزه معاونت خدمات شهری کوت عبدا.. جمع آوری شده و در انبار زیباسازی نگهداری می شوند تا محل جدیدی برای این پارک جانمایی شود.

 
اظهار نظر عجیب عضو شورای شهر؛ اینجا اهواز نیست!

حجت‌الله زارع‌زاده نایب رئیس شورای شهر اهواز در این خصوص گفت: هر چه این ویدیو را بررسی کردم نتوانستم متوجه شوم این نقطه مربوط به کدام نقطه اهواز است. کسی که این ویدیو را منتشر کرده حداقل باید نام منطقه را ذکر می‌کرد.

وی افزود: بر اساس ویدیوی منتشرشده، این منطقه نمایی از اهواز نیست. اگر منتشرکننده این ویدیو واقعاً دلسوز شهر بود، قطعاً نام مکان را عنوان می‌کرد تا امکان پیگیری وجود داشته باشد. از مدیران مناطق شهرداری نیز پیگیری کردم اما چیزی دستگیرمان نشد.

 
نایب رئیس شورای شهر اهواز گفت: بیان اینکه "پارک، ناپدید شده است" نیز صحیح نیست و باید به جای پارک، وسایل بازی عنوان می‌شد. از طرف دیگر باید توجه داشت که وسایل بازی در چنین زمین خشک و خالی نصب نمی‌شوند و از این نظر نیز موضوع، محل تردید است.

وی افزود: اگر دقت شود وسایل بازی در محیط‌هایی که کفپوش دارند یا دارای ریگ ریز هستند، نصب می‌شوند. با توجه به محل فیلم‌برداری، در هیچ نقطه اهواز در چنین شرایطی ست بازی نصب نشده است بنابراین در مورد اصل کلیپ، تردید جدی وجود دارد.

زارع‌زاده بیان کرد: متاسفانه در عصری که زندگی می‌کنیم که به جای استفاده صحیح از فضای مجازی، آن را به تهدید تبدیل کرده‌ایم.

اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code