آتش سوزی در  للندیز ماسوله


۱۴۰۰/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۲ | کد خبر: ۱۷۴۸۴ چاپ

امکان دارد این آتش سوزی به دلیل سهل انگاری گردشگران و یا چوپان‌ها رخ داده باشد و یک تیم ارزیابی کارشناسی نیز امروز در این منطقه در حال برآورد خسارات‌های احتمالی وارده است

آتش سوزی در  للندیز ماسوله
کلانشهر- رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری فومن با اشاره به وقوع حریق در ۴ هزار متر مربع از اراضی ارتفاعات للندیز ماسوله، گفت: با تلاش های انجام شده آتش مهار شد.
علی داودی با اشاره به وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی للندیز ماسوله، اظهار کرد: این آتش سوزی در چهار هزار متر مربع از اراضی جنگلی منطقه للندیز در ارتفاعات ماسوله رخ داده است.

وی ادامه داد: با تلاش نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری، شهرداری ماسوله و مردم محلی آتش مهار شد.

رئیس منابع طبیعی فومن با بیان اینکه به رغم صعب العبور بودن مسیرها با حضور به موقع حریق مهار و از گسترش آتش به سایر مناطق جلوگیری به عمل آمد، افزود: شهروندان باید از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی به ویژه در زمان وزش باد جدا خودداری کنند.

داودی با اشاره به علت حریق مذکور و با بیان اینکه امکان دارد این آتش سوزی به دلیل سهل انگاری گردشگران و یا چوپان‌ها رخ داده باشد، اضافه کرد: یک تیم ارزیابی کارشناسی نیز امروز در این منطقه در حال برآورد خسارات‌های احتمالی وارده است.

وی با بیان اینکه شماره تلفن ۱۵۰۴ در تمام طول شبانه روز آماده دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر آتش سوزی یا تخلفات عرصه‌های منابع طبیعی است، تاکید کرد: به دلیل وسعت مراتع شهرستان همراهی مردم در کاهش خسارات وارده به منابع طبیعی بسیار تأثیر گذار است.