دادستان ماسال از توقف ساخت یک هتل در ییلاقات ماسال گفت؛

تا یک هفته آینده،مالک هتل را تخریب نکند،خراب می شود


۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۶ | کد خبر: ۱۷۵۲۴ چاپ
تا یک هفته آینده،مالک هتل را تخریب نکند،خراب می شود

کلانشهر- دادستان ماسال گفت از ادامه ساخت و ساز یک هتل جهانگردی در ییلاقات ماسال که مقررات ساختمانی در آن رعایت نشده است، جلوگیری شد.

امیر علی بهدادی افزود:برای جلوگیری از تضییع حقوق عامه، از ادامه ساخت و ساز یک هتل جهانگردی در ییلاق اله برکان شهرستان ماسال که مقررات ساختمانی در آن رعایت نشده است، جلوگیری شد.

دادستان ماسال گفت: به موجب موافقت نامه محیط زیست برای ساخت بنا در مناطق ییلاقی، مالک می‌تواند فقط در ۵۰ درصد زمین ساخت و ساز انجام دهد درحالیکه مالک این هتل برای ساخت این بنا، حدود ۸۶ درصد زمین را اشغال کرده بود.
وی افزود : همچنین قرار بود این هتل یک طبقه و روی پارکینگ ساخته شود درحالیکه مالک علاوه بر اینکه پارکینگ را حذف و تبدیل به یک واحد کرده، یک طبقه دیگر هم روی طبقه اول ساخته است و به جای هتل یک طبقه، در حال ساخت هتل ۳ طبقه بود.
دادستان ماسال با بیان اینکه زمین‌های این منطقه رانشی ست و توان نگهداری این ساختمان را ندارد گفت: به مالک یک هفته فرصت داده ایم تا خودش بنا را تخریب کند در غیراینصورت این هتل با دستور قوه قضاییه تخریب خواهد شد.
وی افزود : حق تعقیب تمامی عواملی که در صدور مجوز غیرقانونی مداخله کرده اند و آن دسته از ادارت و سازمان‌ها که ترک فعل کرده اند برای این دادستانی محفوظ است.