واتساپ در حوزه حریم خصوصی ویژگی جدیدی را در اختیار کاربران نسخه وب این پیام رسان قرار داد

تغییرات جدید واتساپ در زمینه حریم خصوصی کاربران چیست
کلانشهر- ماه گذشته، واتسا‌پ وب ویژگی جدیدی را برای حفظ حریم خصوصی ارائه کرد. اکنون، طبق گزارش WABetaInfo، پلتفرم متعلق به شرکت فیسبوک نسخه بتا ۲.۲۱۴۹.۱ واتساپ را برای کاربران وب راه‌ اندازی می‌کند و در حال آماده‌ سازی ویژگی جدید حریم خصوصی برای کاربران خود است.

واتساپ در حال حاضر گزینه‌هایی مانند «همه»، «مخاطبین من» و «هیچ‌کس» در بخش حریم خصوصی دارد. با ویژگی جدید واتساپ، کاربران می‌توانند مخاطبینی را انتخاب کنند که نمی‌خواهند اطلاعاتی مانند آخرین بازدید، عکس نمایه، وضعیت و توضیحات را مشاهده کنند. همچنین مخاطبینی که کاربر انتخاب نکرده، می‌توانند تغییرات و اطلاعات جدید را مشاهده کنند.

طبق WABetaInfo، در حال حاضر آزمایش‌کنندگان بتا نمی‌توانند «مخاطبین من به جز» را در واتساپ وب ببینند، حتی اگر این ویژگی قبلاً برای حساب واتساپ آن‌ها فعال شده باشد.

همچنین این گزارش اشاره کرد، احتمالاً زمانی که ویژگی جدید در نسخه بتا اندروید و iOS فعال شود، برای کاربران وب ارائه خواهد شد. گفته شده، اوایل این هفته، واتساپ نسخه بتا UWP ۲.۲۱۴۸.۳.۷ را با شکلک‌های جدیدی روی پلتفرم اضافه خواهد کرد و این شکلک‌ها قبلاً در دستگاه‌های اندروید و iOS در دسترس بودند.