کشف اموال سرقتی میلیاردی در سیاهکل


۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۰ | کد خبر: ۱۷۶۳ چاپ
کشف اموال سرقتی میلیاردی در سیاهکل

فرمانده انتظامی سیاهکل از دستگیری 2 سارق و کشف اموال سرقتی به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، سرهنگ حمید محمدی نسب با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه و منزل در سیاهکل، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها موفق به شناسایی 2 متهم زن و مرد در این پرونده‌ها شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهمان اعزام و آنها را دستگیر کردند، گفت: ماموران در بازرسی از مکان مورد نظر اموال مسروقه از قبیل ست لوازم آرایشی و بهداشتی، دستگاه دیجیتال، سشوار، اطو مو، اطو بخار، تعدادی البسه زنانه و مردانه، ساعت مچی، یک دستگاه چشم پزشکی ، پرینتر رنگی، ۲۰۰ عدد عینک طبی، یک کتیبه قدیمی(قرآن) و یک دستگاه تلفن همراه را کشف کردند.

سرهنگ محمدی نسب تصریح کرد: متهمان در بررسی فنی پلیس به 3 فقره سرقت از منزل و مغازه در مجموع به ارزش یک میلیارد ریال در سیاهکل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل در پایان با اشاره به اینکه متهمان 30 و 31 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، منازل خود را به حفاظ درب مطمئن و روشنایی مناسب مجهز کرده و از رها کردن وسایل و حتی خودرو در حیاط و پارکینگ بدون در نظر گرفتن موارد امنیتی خودداری کنند.