معرفی رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی گیلان


۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۰ | کد خبر: ۱۷۶۳۱ چاپ

صالح محمدی امروز در مراسمی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان معرفی و از زحمات مسعود الماسی، رییس پیشین این سازمان قدردانی شد.

معرفی رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی گیلان

کلانشهر: امروز در مراسمی که با حضور مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، معاون اقتصادی استانداری گیلان و معاونان و مدیران این سازمان و دستگاه‌های مربوط برگزار شد، صالح محمدی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان معرفی و از زحمات مسعود الماسی، رییس پیشین این سازمان قدردانی شد.

هوشنگ محمدی ، مشاور وزیر در امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم گفت : در برنامه تحول دولت سیزدهم، امنیت غذایی در فهرست اصلی‌ترین برنامه‌ها قرار دارد، زیرا امنیت غذایی موجب رشد اقتصادی ، اشتغال ، تامین مواد اولیه برای دیگر صنایع در کشور و اقتدار نظامی خواهد شد.

 

وی افزود: وظیفه اصلی و جایگاه ما ، خدمت به کشاورزان، بهره برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی است.

 

هوشنگ محمدی با اشاره به لزوم بازنگری فرهنگ مدیریت جهادی نه تنها در مرحله تحقیقاتی بلکه در عمل، افزود: بیست سال است که در تلاشیم حوزه بازار را در اختیار گرفته و با نظارت دقیق بر قیمت و نحوه توزیع کالا‌ها در بازار، جهادی عمل کنیم.

 

وی با بیان اینکه باید به سرمایه گذاران بخش کشاورزی اهمیت ویژه‌ای دهیم، اضافه کرد: طرحی جهادی با همکاری سازمان مهندسی کشاورزی در حال آماده شدن است که موانع سرمایه گذاری در این بخش در کشور و استان‌ها را برطرف خواهد کرد.

 

مشاور وزیر در امور استان‌ها ضمن قدردانی از زحمات مسعود الماسی، گفت: آقای صالح محمدی، فردی از مجموعه جهاد کشاورزی گیلان و دارای تجربه و تخصص لازم برای تصدی این مسئولیت است که برای ایشان آرزوی موفقیت و انجام کار‌های ماندگار در این حوزه دارم.

نظر شما:

security code