
کلانشهر-نماینده عالی دولت در استان، امروز (چهارشنبه) در آخرین روز هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری؛ با تاکسی درون شهری رشت، به محل کار خود رفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی امروز و در آخرین روز هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری؛ پس از بازدید از اکیپ های عملیاتی زمستانه ادارهکل راهداری استان و نیز پایانه مسافری میدان گیل رشت، با تاکسی های درون شهری، به استانداری گیلان عزیمت کرد.
.jpg)
وی در طول مسیر؛ ضمن گفت وگو با راننده سختکوش درون شهری، شنوای درددل و مشکلات او بود و قول مساعد داد که نسبت به رفع آنها اقدام کند.
وی همچنین در تماس تلفنی با رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت، این هفته را به رانندگان و دست اندر کاران حوزه حمل و نقل، تبریک و از تلاش های آنان قدردانی کرد..jpg)
26 آذرماه، روز ملی حملونقل و یکم دیماه روز راهدار و این مدت، هفته حمل و نقل و راهداری نامگذاری شده است..jpg)
نظر شما: