اظهارات نگران کننده رئیس پلیس

مجرمان وقیح شده اند؛هیچ جای دنیا اینگونه نیست


۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۱ | کد خبر: ۱۷۶۶۱ چاپ

در کشور ما هزینه جرم به شدت پایین و امروز بدون تعارف به شدت کمتر شده است

مجرمان وقیح شده اند؛هیچ جای دنیا اینگونه نیست
کلانشهر- فرمانده انتظامی پایتخت درباره تشدید ورود سلاح به تهران گفت: باید مجازات در این رابطه جدی‌تر شود، در این رابطه به مسئولان گزارش دادیم و باید برخورد جدی با این افراد شود.

سردار حسین رحیمی با بیان اینکه وظیفه پلیس بازداشت مجرمان و پیوست ادله جرم و ارسال آنها برای مقام قضایی است اظهار کرد: مجرمان آنقدر وقیح شده‌اند که با نخستین اقدام به روی ماموران امنیت «سلاح » می‌کشند، در هیچ جای دنیا اینگونه نیست.

وی ادامه داد: در کشور ما هزینه جرم به شدت پایین و امروز بدون تعارف به شدت کمتر شده است.

فرمانده انتظامی تهران تصریح کرد: باید با برخی از مجرمان برخورد صریح، جدی و قاطع شود، مجرمان اکنون کمتر احساس ترس می‌کنند که نباید اینگونه باشد.‌

معاون اجتماعی پلیس هم در خصوص افزایش حجم ورود سلاح به پایتخت تصریح کرد: نیروی انتظامی برخورد با قاچاقچیان سلاح و برهم‌زنندگان نظم عمومی را به طور قاطع در دستور کار دارد.

سردار مهدی حاجیان گفت: قاچاق سلاح بعضاً هدفمند و از طریق کشورهای همسایه اتفاق افتاد و با توجه به تعداد سلاح‌های شکاری و بعضا جنگی ناجا به صورت قاطعانه و با اشراف و تسلط اطلاعاتی اقدام کرد اما باید مجازات در این زمینه بازدارنده باشد.

معاون نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و ناجا قاطعانه با قاچاقچیان سلاح و اراذل و اوباش برخورد خواهد کرد.