مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به بارش برف در تمامی محورهای کوهستانی استان گفت: بارش برف تاکنون در محور اسالم- خلخال به ۳۰ سانتیمتر رسیده است.

ارتفاع برف در مسیر اسالم - خلخال به ۳۰ سانتیمتر رسید

کلانشهر: فریبرز مرادی با بیان اینکه بارش برف در برخی محورها همچون اسالم- خلخال از صبح امروز آغاز شده است، اظهار داشت: بارش برف از عصر امروز در بعضی از محورها شدید شده که تاکنون در دیلمان نیز ۱۰ سانتیمتر و در ماسوله در حد سپید پوش شدن گزارش شده است.

 

وی اظهار داشت: بر همین اساس رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی تجهیزات ایمنی و زمستانه از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

 

مرادی شرایط محورهای جلگه ای استان را نیز بارانی و لغزنده اعلام کرد و افزود: درحال حاضر، تمامی راههای استان به غیر از محور پونل – خلخال که بدلیل ایمنی کم از زمان بارش سنگین برف از مدتی قبل مسدود شده ، مابقی محورها باز و تردد در انها برقرار است.

 

 وی از رانندگان خواست رانندگان بدلیل تاریکی ، کاهش دید افقی در شرایط وضعیت جوی بارانی و برفی جاده ها حتیاط لازم را داشته و با سرعت مطمئن حرکت و قوانین راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت کنند.

 

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای گیلان گفت: مردم می توانند قبل از تردد در جاده‌های استان، از طریق سامانه 141 مرکز مدیریت راه از تازه ترین وضعیت مطلع شوند. 

 

هواشناسی گیلان روند کاهش دما ، باران ، وزش باد بعضی نقاط شدید و در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف و کولاک را برای 48 ساعت آینده تا روز شنبه پیش بینی کرد.

نظر شما:

security code