یک پیشنهاد به استاندار گیلان؛

به مشاوران بگویید کاری جهت دیده شدن شما انجام ندهند


۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۰۸:۳۰ | کد خبر: ۱۷۷۱۳ چاپ

به مشاوران خود بگویید با این کار‌ها استاندار، دیده نمی‌شود. در دنیای مجازی مردم راحت به همه چیز دسترسی دارند. مثال بارز سوژه هفته‌های اخیر بازنشرمردمی، کمک یک پلیس به بچه‌های کاری بود که داشتند کارتن‌های مقوایی را از سطح شهر جمع می‌کردند، یا سربازی که به کمک زن تنهایی آمد و از او در مقابل دزد کیفش دفاع کرد

به مشاوران بگویید کاری جهت دیده شدن شما انجام ندهند
کلانشهر؛رضا حقی- به نظر می‌رسد، خبر استفاده از تاکسی جهت رفتن به محل کار استاندار گیلان، آقای دکتر اسدالله عباسی در رسانه‌ها بازتاب منفی مردم را به دنبال داشته است.(بیشتر بخوانید) در نظراتی که مردم با دیدن این خبر به وسیله کامنت‌ها اعلام می‌کنند می‌توان به بازخورد منفی این نوع اطلاع‌رسانی پی برد.
رضا حقی 16.jpeg

با نگاهی به عملکرد قهرمانان ملی مذهبی کشورمان پی می‌بریم، نگاه خداوند سبحان به بندگان خودش چگونه است. شهید حججی برای اینکه دیده نشود،در اصفهان به هیئتی می‌رود می‌گوید - می‌خواهد در هیئت کاری انجام دهد تا دیده نشود - به او می‌گویند - برای مردم چای ببر - می‌گوید - من چای می‌ریزم و استکان‌ها را می‌شورم ولی یک نفر دیگر برای مردم چای ببرد - نمی‌خواهد دیده شود، چون خودش نمی‌خواهد دیده شود خدا کاری می‌کند تا بین شهیدان شاخص شود. کسی که حاضر نبود در مسجدی در یک شهر دیده شود حالا در یک کشور دیده می‌شود و مردم یک کشور به احترام او ساعت‌ها در خیابان‌ها می‌مانند تا او را بدرقه و با او خداحافظی کنند.

شهید سلیمانی یک عمر سعی کرد در خفا کار‌هایش را پیش ببرد، همزمان در چند کشور حضور داشت ولی ما چقدر از او فیلم و عکس دیده‌ایم؟ تمام سعی خود را می‌کرد که دیده نشود، ولی خداوند کاری کرد که یک جهان با احترام از او یاد کنند. در پانصد سال گذشته فردی نظامی با محبوبیت مردمی، مثل او سراغ داریم؟ که چندین کشور در عزایش به سوگ بشینند. حرفی که مقام معظم رهبری در مورد این بندگان خالص خدا می‌گوید این است که اخلاص این شهیدان باعث عظمت و بزرگی آنان شده است.اخلاص در عمل است که مردم را به باور می‌رساند.

آقای استاندار

اینکه بخشنامه کنید تا وقت نماز، جلسه تشکیل نشود، باز خورد نمی‌گیرید،با بخشنامه، کارکنان نماز نمی‌خوانند. می‌توانید موقع اذان، سر‌زده - به معنی واقعی کلمه نه با همراهان دوربین به دست و اعلام قبلی - به نمازخانه‌های فرمانداری‌های تابعه و ادارات مختلف سطح استان بروید، ببینید در چند نمازخانه، افراد حاضر از انگشتان دو دست شما بیشتر هستند.

آقای استاندار

این که سوار تاکسی شوید و همکاران شما این کار را رسانه‌ای کنند، روش درستی برای نشان دادن انجام کار نیست. مردم، این کار‌ها را دوست ندارند و با این کار‌ها ارتباط بر قرار نمی‌کنند. شهردار سابق رشت با عینک آفتابی در تاکسی کتاب می‌خواند، یا به انتقال خون می‌رفت و موقع خون دادن عکس می‌گذاشت و سوژه خاص رسانه‌های کشور می‌شد! باجستجوی اولیه در اینترنت متوجه می‌شویم چه یادگارها‌یی از او باقی مانده است.

آقای استاندار

دو تا اسم بزرگ دارید، اسدالله، لقب حمزه عموی پیامبر و حضرت علی است. بعد از شهادت امام علی، مردم فهمیدند کسی که شبانه و به طور ناشناس نان و غذا به یتیمان و بی‌بضاعتان می‌رساند، علی بود. بعد از شهادت حضرت در سر نماز خیلی‌ها پرسیدند، مگر علی نماز هم می‌خوانده است؟ علی به اصحاب نزدیک پیامبر طلحه و زبیر که به سیف الاسلام معروف بودند، از بیت المال سهم بیشتری نداد. علی به همسر پیامبر عایشه، سهمی از قدرت نداد.علی در دستان برادر خود عقیل که سهمی از بیت المال خواسته بود زغال گداخته گذاشت. علی، اسدالله فقط با گفتار کار نکرد با عمل خود دل‌ها را به دست آورد، با عملکرد او مردم به سراغش رفتند و خواهش کردند که خلافت را قبول کند.

آقای استاندار

نام خانوادگی شما عباسی است.حضرت عباس، نهایت ادب است، نهایت برادری است، نهایت ایثار است، نهایت سعی در دیده نشدن است، نهایت فضیلت است، آنقدر بزرگ است که ما بعد از ۱۴۰۰ سال عزای او را مقدم بر عزای بزرگترین سفینه نجات بشری، امام حسین می‌گیریم. تاسوعا مقدم بر عاشورا برگزار می‌شود، تاسوعا مسیر آماده‌سازی برای عاشوراست.

حضرت عباس القاب دیگری مثل،عبد صالح، مستجار یعنی پشت و پناه، فادی یعنی فداکار، موثر یعنی ایثارگر، طیار، اکبر، ساعی یعنی تلاشگر، صدیق یعنی راست گفتار و درست کردار، صابر، مجاهد، حامی، ناصر، و.... نیز دارد.

او این قدر بزرگ است که در فرهنگ ما نهایت قسم دادن ما این است که می‌گوییم حضرت عباسی این کار را بکن.

آقای استاندار
به مشاوران خود بگویید با این کار‌ها استاندار، دیده نمی‌شود. در دنیای مجازی مردم راحت به همه چیز دسترسی دارند. مثال بارز سوژه هفته‌های اخیر بازنشرمردمی، کمک یک پلیس به بچه‌های کاری بود که داشتند کارتن‌های مقوایی را از سطح شهر جمع می‌کردند، یا سربازی که به کمک زن تنهایی آمد و از او در مقابل دزد کیفش دفاع کرد.
مردم می‌بینند و خودشان اگر باور کردند خودشان نقش رسانه‌ها رابه عهده می‌گیرند، به مشاوران و نیرو‌های تحت امر بفرمایید آن‌ها کاری جهت دیده شدن شما انجام ندهند، با این کار‌ها اعتماد مردم خدشه‌دار می‌شود، و کار تبلیغی که انجام نمی‌گیرد که هیچ، ضد تبلیغ هم می‌شود.