سپیدرود رشت صفر – چوکا تالش یک

چوکای تالش برنده دربی گیلان شد/بارش کارت زرد در ورزشگاه سردار جنگل رشت


۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۹ | کد خبر: ۱۷۷۹۳ چاپ

یکی از نکات جالب بازی حضور 7 بازیکن سابق سپیدرود در ترکیب امروز چوکا بود. همچنین سه تن از اعضای کادر فنی چوکا هم که امروز مقابل تیم حسن اشجاری مربی سپیدرود،این تیم را هدایت کردند سابقه حضور در سپیدرود را داشتند

چوکای تالش برنده دربی گیلان شد/بارش کارت زرد در ورزشگاه سردار جنگل رشت
اختصلاصی کلانشهر- تیم فوتبال چوکای تالش موفق شد سه امتیاز حساس بازی با سپیدرود رشت را در ورزشگاه خانگی این تیم از آن خود کند.

در جریان بازی‌های هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال ایران،عصر امروز سه شنبه 7 دی‌ماه دو تیم شناخته شده‌ی فوتبال ایران یعنی سپیدرود رشت و چوکای تالش در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان علی نظر محمدی موفق شدند با تک گل علی یحیی زاده در دقیقه 27 سه امتیاز حساس این دربی را از آن خود کنند.

داوری این دیدار برعهده سعاد وفا پیشه بود که بارانی از کارت را در ورزشگاه سردار جنگل رشت راه انداخت و 7 بازیکن دو تیم را با کارت زرد جریمه کرد.

یکی از نکات جالب بازی حضور 7 بازیکن سابق سپیدرود در ترکیب امروز چوکا بود. همچنین سه تن از اعضای کادر فنی چوکا هم که امروز مقابل تیم حسن اشجاری مربی سپیدرود،این تیم را هدایت کردند سابقه حضور در سپیدرود را داشتند.

با این برد چوکا همچنان با 16 امتیاز در صدر جدول باقی ماند و سپیدرود با 12 امتیاز در رده‌ی دوم و در انتظار نتایج دیگر تیم‌ها باقی ماند.

در حالی که پیش از بازی مدیران دو باشگاه خواستار حضور تماشاگران در ورزشگاه شده بودند اما این موضوع با مخالفت برگزار کنندگان بازی مواجه شد. بازی دو تیم از شبکه تلویزیونی باران به طور مستقیم پخش شد.

*عکس‌ها از وبسایت باشگاه سپیدرود رشت