به رژه شهرداری رشت دلخوش نباشیم چون تجهیزات مناسب نداریم و ممکن است تراژدی برف سال 83 و 86 دوباره تکرار شود

سگ های ولگرد در رشت باعث آزار مردم شده اند/شهرداری رشت امکانات لازم برای بحران برف را ندارد/6ماه مکاتبه برای جابجایی چند تیر برق در رشت
اختصاصی کلانشهرمحمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت امروز چهارشنبه هشتم دی‌ماه در صحن شورای شهر رشت گفت:وارد فصل زمستان شده‌ایم و لازم است شهرداری تدابیر لازم را برای خدمات‌رسانی به مردم شهر فراهم کند.

وی افزود: به شهرداری هم نامه زدیم تا ضعف‌های سال‌های گذشته در روزهای پیش رو تکرار نشود و همه امکانات برای بحران‌های احتمالی در نظر گرفته شود. کارگرنیا ادامه داد: مردم خط قرمز ما هستند و ارایه خدمات به مردم مهمترین هدف شورای دوره ششم در رشت است.

شهرداری رشت امکانات لازم برای بحران برف را ندارد

سید شمس شفیعی عضو شورای شهر رشت هم در ادامه جلسه گفت: برف شدیدی در پیش داریم و رزمایش امروز نشان می‌دهد که امکانات لازم را برای مقابله با بحران در پیش رو نداریم.

وی افزود: به رژه شهرداری دلخوش نباشیم چون تجهیزات مناسب نداریم و ممکن است تراژدی برف سال 83 و 86 دوباره تکرار شود.

رمضانی عضو شورای شهر رشت هم در ادامه گفت: شهرداری رشت یکی از شهرداری‌های قدیمی کشور است که بیش از صد سال قدمت دارد اما متاسفانه در حوزه مدیریت شهری برنامه نداریم.

وی افزود: برای رسیدن به اهداف مورد نظرمان سردرگم هستیم و سنوات گذشته به دلیل نبود برنامه‌ی لازم، خیلی از کارها انجام نشد.

رمضانی ادامه داد: اجرای برخی از پروژه‌ها در حد حرف است و بدون برنامه موفق نخواهیم بود. او اضافه کرد:شعارهای انتخاباتی ما محقق نخواهد شد مگر اینکه برنامه شهری مدونی داشته باشیم.

آسفالت چند کوچه کار مهمی نیست

هادی رمضانی تصریح کرد: برنامه‌های ارایه شده از سوی شهردار رشت اصلا قابلیت اجرا نداشت و این حرف‌ها فقط برای گرفتن رای اعضا مطرح شد که رای هم آورد. کار باید اصولی پیش برود و آسفالت 4 تا کوچه که کار مهمی نیست. باید به زیرساخت‌ها توجه کرد.

۶ماه مکاتبه برای جابجایی چند تیر برق در رشت

رمضانی تصریح کرد: وضعیت شهر رشت مناسب نیست و برای جابجایی 4 تیربرق در رشت 6 ماه مکاتبات طول می‌کشد.

وی گفت: ما به مردم سراوان قول دادیم مشکل‌شان را حل می‌کنیم این در حالیست که شنیده‌ایم برای مدیریت پسماند رشت که یک چالش ملی است یک فرد ضعیف در نظر گرفته شده است.
او افزود:قرار بود علوی یار دوازدهم شورا باشد اما علوی بدون هیچ اطلاع و مشورتی با اعضای شورا انتصابات را در شهرداری انجام می دهد و شورا از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها از انتصاب یک مدیر مطلع می‌شود.

نادر حسینی عضو دیگر شورای رشت نیز در ادامه جلسه گفت: شاید نتوانیم دوره 4 ساله خوبی را سپری کنیم.
وی افزود: شهردار رشت شورا را در کنار خود ببیند.
حسینی خاطرنشان کرد: نگاه کلی شورا این بود که به صورت اصولی پیش برود. اگر تفاهم بین شورا و شهرداری نباشد کارها خوب پیش نخواهد رفت.
وی تصریح کرد: از روز اول از شهردار خواستیم که کارها را بدون اشکال انجام دهد و فرصت اشتباه کردن نداریم.

حسینی با بیان اینکه سگ‌های ولگرد در رشت باعث آزار مردم شده‌اند، گفت: در این موضوع باید اقدام فوری انجام شود و همه کمک کنند یک بار برای همیشه این مشکل حل شود.