قتل هولناک با ادعای انگیزه ناموسی

زن جوان:راننده با آبمیوه من را مسموم و تجاوز کرد،برادرم گلویش را برید


۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۲ | کد خبر: ۱۷۸۴۴ چاپ

بررسی جسد نشان می‌داد این مرد در محل دیگری به قتل رسیده و جسدش به آنجا منتقل شده بود. وی بر اثر اصابت ضربه‌های چاقو به بدنش به قتل رسیده‌ و قاتل گلوی او را با چاقو بریده بود

زن جوان:راننده با آبمیوه من را مسموم و تجاوز کرد،برادرم گلویش را برید
کلانشهر- پرونده سه زن و مرد جوان که مدعی قتل ناموسی هستند با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا به‌زودی محاکمه شوند.
تحقیقات جنایی پلیس در این پرونده از تیر ماه امسال و با کشف جسد خونین مرد جوانی در خیابان افسریه تهران آغاز شد.
بررسی جسد  نشان می‌داد این مرد در محل دیگری به قتل رسیده و جسدش به آنجا منتقل شده بود. وی بر اثر اصابت ضربه‌های چاقو به بدنش به قتل رسیده‌ و قاتل گلوی او را با چاقو بریده بود.

در ادامه هویت مقتول به نام آرمین شناسایی شد که خانواده‌اش ناپدید‌شدن او را در جنوب‌ تهران گزارش داده بودند. با انتقال جسد به پزشکی‌قانونی مشخص شد‌ قبل از مرگ آرمین به وی چند‌ مرتبه مواد‌مخدر تزریق و سپس با ضربه‌های چاقو کشته شده است.

ماموران برای کشف سرنخی از جنایت به بررسی تماس‌های تلفنی قربانی پرداخته و دریافتند وی همان روز با زن‌جوانی به نام شیدا قرار داشته است.

با کشف این سرنخ، زن‌جوان ردیابی و بازداشت شد و در جریان تحقیقات به تشریح جزئیات قتل پرداخت.

وی گفت: من چند سال قبل با همسرم ازدواج کردم که حاصل آن‌‌ یک دختر 4ساله است. مدتی قبل همراه دخترم به‌عنوان مسافر سوار یک پژوی مسافربر شدیم اما راننده مرا فریب داد و با آبمیوه مسموم بیهوشم کرد. وقتی به هوش آمدم، متوجه شدم مرا مورد آزار و اذیت قرارداده و فیلم‌ سیاه گرفته است. از ترس انتشار فیلم، سکوت کردم تا اینکه یک روز که برادرم به خانه‌مان آمده بود، متوجه حال بد من شد و آنقدر اصرار کرد تا ماجرا را برایش تعریف کردم.

برادرم تحقیق کرد و متوجه شد سعید گاهی مواد مصرف می‌کند به همین دلیل با شوهرم تصمیم گرفتند او را ربوده و آنقدر مواد مخدر به بدنش تزریق کنند تا بمیرد. آخرین‌بار سعید تماس گرفت و درخواست پول کرد که با او قرار گذاشتم. برادرم و شوهرم به محل قرار آمده و او را به تله انداختند. چندبار به او مواد تزریق کردند و در حوالی افسریه برادرم او را با چاقو زد و گلویش را برید.

پس از این اعتراف، همسر این زن به نام رامین و برادر او نیز دستگیرشده و به قتل اعتراف کرده اما هرکدام قتل را گردن یکدیگر انداختند.

در حالی متهمان مدعی قتل با انگیزه ناموسی بودند که خانواده سعید ادعاهای زن جوان را رد کرده و گفتند؛ صحبت‌های آن‌ها درباره پسرشان دروغ و برای خلاصی از مجازات این ادعا را مطرح کرده‌اند.

با تکمیل تحقیقات پرونده با صدور کیفرخواست برای شاهین به اتهام قتل و آدم‌ ربایی و برای همسر زن جوان به اتهام معاونت در قتل و آدم‌ ربایی صادر شد و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

پس از صدور کیفرخواست‌، رامین در نامه‌ای به دادگاه درخواست کرد تا زمان محاکمه با قرار وثیقه آزاد شود که این درخواست از سوی قضات شعبه‌پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران رد و قرار شد متهمان تا زمان محاکمه در زندان بمانند.

*عکس تزئینی است