آیت الله خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در رشت:

تلاش دشمن در فضای مجازی جدایی مردم از ولایت است


۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۵ چاپ

عضو هیات رئیسه خبرگان رهبری بیان کرد: دشمنان امید داشتند انقلاب مخملی در ایران نیز مانند سایر کشورها جواب دهد و نظام ولایی را سرنگون کنند اما با همت مردم، خودشان سرنگون شدند

تلاش دشمن در فضای مجازی جدایی مردم از ولایت است
کلانشهر- عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: تلاش دشمن در رسانه‌های معاند و فضای مجازی که از آمریکا هدایت می‌شود جدا کردن مردم از ولایت است.
به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در میدان شهدای ذهاب رشت با بیان اینکه تقلب رمز اغتشاش دشمنان در سال ۸۸ بود، بیان کرد: دشمنان در طول هشت ماه فتنه از هیچ کاری دریغ نکرده و بارها اخبار دروغ منتشر کردند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات هنجارشکنانه فتنه گران در عاشورای ۸۸، گفت: فتنه گران با چراغ سبز آمریکا و رژیم صهیونیستی به عزاداران حسینی (ع) حمله و صبر مردم مؤمن ایران را لبریز کردند.
سید احمد خاتمی9

وی افزود: مردم انقلابی ایران در طول هشت ماه فتنه سختی‌های زیادی کشیدند و خون دل خوردند اما هتک حرمت به اهل بیت (ع) را تاب نیاوردند و سرانجام در ۹ دی به صورت خودجوش و بدون هیچ تبلیغاتی به خیابان‌ها آمدند.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به ویژگی قیام ۹ دی، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های این تجمع مردمی این بود که تنها به رهبری توجه داشتند و در دستان آنها تنها عکس رهبری و حضرت امام دیده می‌شد.

وی ادامه داد: حضور مردم در اجتماع ۹ دی بصیرت آنها را به دشمنان نشان داد و با توجه به ابعاد این فتنه، تنها حضور میدانی مردم می‌توانست این توطئه و خیانت را خنثی کند.

عضو هیات رئیسه خبرگان رهبری با بیان اینکه جبهه استکبار حامی فتنه گران بود، بیان کرد: دشمنان امید داشتند انقلاب مخملی در ایران نیز مانند سایر کشورها جواب دهد و نظام ولایی را سرنگون کنند اما با همت مردم، خودشان سرنگون شدند.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه میثاق با ولایت راه نجات است، عنوان کرد: ولی فقیه ما تنها یک رهبر سیاسی نیست بلکه نایب امام زمان است و اجتماع مردم در ۹ دی پیام همراهی با ولایت دارد و مردم تا آخرین قطره خون خود پای ولایت ایستاده اند.

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: تلاش دشمن در رسانه‌های معاند و فضای مجازی که از آمریکا هدایت می‌شود این است که مردم را از ولایت جدا کند اما به فضل خدا موفق نمی‌شوند.

نظر شما:

security code