استاندار گیلان:

هیچگونه کمبود و گرانی اقلام دارویی در گیلان وجود ندارد


۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۳:۲۶ | کد خبر: ۱۷۸۹۱ چاپ

باید بر ارائه پوشش بیمه درمان تکمیلی در بیمارستان‌ها نظارت کافی صورت گیرد تا هزینه های گزاف بر بیماران تحمیل نشود

هیچگونه کمبود و گرانی اقلام دارویی در گیلان وجود ندارد
کلانشهر- استاندار گیلان با بیان اینکه هیچگونه کمبود و گرانی اقلام دارویی در استان وجود ندارد، بر لزوم فعالیت مستمر تیم های نظارتی و برخورد با متخلفان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز (شنبه) در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: باید بر ارائه پوشش بیمه درمان تکمیلی در بیمارستان‌ها نظارت کافی صورت گیرد تا هزینه های گزاف بر بیماران تحمیل نشود.

دکتر عباسی به گسترش سویه اُمیکرون در برخی کشورها اشاره و اضافه کرد: لازمست با آگاهی بخشی به جامعه و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی ، از ابتلا و گسترش آن جلوگیری بعمل آید.رئیس ستاد مقابله با کرونا گیلان، رصد و پایش مستمر مرزها و انجام تست کرونا برای اتباع بیگانه را امری مهم خواند و افزود: در اماکن سرپوشیده و اجتماعات نیز باید به رعایت دستورالعمل های بهداشتی پایبند بود.
وی همچنین واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس همچون دیگر رانندگان شبکه حمل و نقلی را یک الزام دانست و گفت: لازم است در این خصوص اطلاع رسانی کافی صورت گیرد.
در این جلسه که فرمانداران سراسر استان نیز به صورت ارتباط تصویری حضور داشتند ، هریک از رئیسان کارگروه‌های ستاد استانی مدیریت کرونا به ارائه گزارشی از روند اقدامات حوزه خود پرداختند.

وی با اشاره به تشییع پیکر هشت شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) بر لزوم هم افزایی دستگاه‌های متولی برای اجرای هرچه بهتر مراسم تأکید و اضافه کرد: شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و نیز شهدای مدافع حرم، اسطوره دینداری و ولایتمداری هستند که رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری نیز بر لزوم بزرگداشت آنان تاکید داشته و دارند.عباسی با قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم ۹ دی هم گفت: اطمینان دارم در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی نیز شاهد حضور مردم بصیر و انقلابی استان هستیم.