پویش مردم گیلان برای تهیه اقلام اساسی برای سیل زدگان ؛

نیکوکاران شریف، کمک های گیلانیان را به گلستان رساند!


۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۴ | کد خبر: ۱۷۹۲ چاپ
نیکوکاران شریف، کمک های گیلانیان را به گلستان رساند!

از ابتدای وقوع سیل در استان‌های مختلف کمپین‌های زیادی برای کمک به سیل زدگان به راه افتاد. یکی از این کمپین‌ها که در گیلان و توسط بنیاد نیکوکاران شریف به راه افتاد، کمپین «سین مثل سیل» بود.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر، رضا خرسندی سرپرست شعبه گیلان بنیاد نیکوکاران شریف در این باره گفت: «بنیاد نیکوکارن شریف پس از وقوع سیل در استان‌های مختلف بلافاصله تمهیدات لازم برای کمک‌رسانی به این عزیزان را مهیا کرد. یکی از اصلی‌ترین اقدامات ما در این باره کمپین «سین مثل سیل» بود که در آن از عموم مردم فرهیخته استان گیلان درخواست کردیم تا کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به ما بسپارند تا ما هم به دست همونطنان سیل زده مان برسانیم.» او ادامه داد: «خوشبختانه پس از جمع‌آوری مبالغ نقدی و اقلام اساسی توانستیم در قالب تیمی هشت نفره به استان گلستان اعزام شویم و کمک‌های مردم گیلان را در شهرستان‌های آق‌قلا و گمیشان به مردم عزیز این مناطق برسانیم.»


او افزود: «پزشک بنیاد نیکوکاران شریف هم در این سفر همراه ما بود و در این مناطق به ویزیت کامل همونطنان عزیزمان پرداخت و بنا به نوع بیماری داروهای مورد نیاز این عزیزان را تجویز کرد. این درحالی بود که شرایط بد بهداشتی در شهرستان آق‌قلا باعث شد که پزشک این مجموعه هشدارهای لازم را به ساکنان این منطقه و همچنین مسئولین شهرستان اعلام کند.»

خرسندی در انتها گفت: «ما پس از حضور در شهرستان آق‌قلا با کوروش آهنگری، معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری آق‌قلا و همچنین فیروزه ایگدری مدیر شبکه بهداشت این شهرستان دیدار کردیم و نیازهای بهداشتی و آسیب‌هایی که مردم با آن رو به رو هستند را از زبان آن‌ها شنیدیم تا در ادامه برنامه ریزی دقیقی برای کمک به این عزیزان انجام شود.»
او اضافه کرد: «ما در جلسه‌ای هم که با امیرشیر توماج، فرماندار گمیشان داشتیم از ایشان وضعیت کلی گمیشان را نیز پیگیر شدیم که ایشان اصلی‌ترین مشکل را در حوزه بازسازی خانه‌ها عنوان کردند. بر این اساس قرار شد پس از جلسه هیات مدیری بنیاد نیکوکاران شریف، ما در روند ساخت‌وساز و بازسازی خانه‌ها یاری‌گر مسئولان این شهرستان باشیم و در حد توان به بازسازی خانه‌ها بپردازیم.»

نظر شما:

security code