تجمعات و بیانیه‌های معلمان و تشکل‌های صنفی آنان، کاملا جنبه صنفی داشته و در اعتراض به عدم اجرای مصوبات قبلی و متناسب با شان و منزلت معلمان شاغل و بازنشسته صورت گرفته است

جبهه اصلاحات گیلان از مطالبات معلمان حمایت کرد
کلانشهر- جبهه اصلاحات گیلان با حمایت از مطالبات معلمان، بیانیه‌ای در این ارتباط صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لَقَد مَنَّ اللَّهُ عَلَى المُؤمِنینَ إِذ بَعَثَ فیهِم رَسولًا مِن أَنفُسِهِم یَتلو عَلَیهِم آیاتِهِ وَیُزَکّیهِم وَیُعَلِّمُهُمُ الکِتابَ وَالحِکمَةَ وَإِن کانوا مِن قَبلُ لَفی ضَلالٍ مُبینٍ

در هفته‌های اخیر شاهد اعتراض به حق معلمان والامقام در سراسر کشور و به ویژه استان عزیزمان گیلان بودیم. تجمعات و بیانیه‌های معلمان و تشکل‌های صنفی آنان، کاملا جنبه صنفی داشته و در اعتراض به عدم اجرای مصوبات قبلی و متناسب با شان و منزلت معلمان شاغل و بازنشسته صورت گرفته است.

 در ادامه بیانیه جبهه اصلاحات گیلان آمده است: شایسته است نمایندگان مجلس،حرمت معلمان خود را نگاه دارند و به نظرات به حق آنان توجه نمایند. مگر قوانین مدیریت خدمات کشوری، برنامه ششم توسعه و طرح تحول نظام آموزشی مصوب نشده‌اند؟ معلمان شریف درخواستی غیر از اجرای این قوانین دارند؟

جبهه اصلاحات گیلان در ادامه تاکید کرده است:ضمن حمایت از خواسته‌های به حق معلمان، در شرایط اقتصادی کنونی کشور از مسئولان می‌خواهد که برای تبیین مسایل، مشکلات و خواسته‌های معلمان، با تشکل‌های صنفی و قانونی این عزیزان در تعامل باشند تا در این شرایط و معضلات اقتصادی ویژه و مشکلات ناشی از همه‌گیری بیماری کرونا، زمینه دست‌یابی معلمان به حقوقشان در آرامش کامل فراهم گردد و بتوانند پیگیر سایر درخواست‌های صنفی و قانونی خود از جمله آزادی معلمان زندانی باشند.

 

اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code