از ۴۴۰ تا یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون؛

قیمت انواع محصولات کرمان موتور+ جدول


۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۳:۱۲ | کد خبر: ۱۷۹۵۹ چاپ

قیمت محصولات کرمان موتور در برخی مدل‌ها طی روز دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ افزایش اندکی نسبت به روز گذشته داشته است. در این میان قیمت جک S۵ اتومات دو لیتری مدل ۱۴۰۰ چیزی در حدود ۸۶۰ میلیون تومان اعلام شده و ارزش نسخه ۹۹ آن نیز ۸۲۰ میلیون تومان برآورد شده است.

قیمت انواع محصولات کرمان موتور+ جدول

کلانشهر: در این خبر ریز قیمت محصولات کرمان موتور را در روز دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ به آگاهی شما می‌رسانیم. این خودروهای چینی که در قالب مدل‌های متنوع در بازار ما حضور دارند، قشر متوسط جامعه را هدف قرار داده و در دسته ماشین‌های چینی پرفروش موجود در ایران جا می‌گیرند.

 

محصولات کرمان موتور در کشور ما تقریبا بخش عمده خودروهای چینی را شامل می‌شوند که جاده‌های ایران را به تسخیر خود درآورده است. این خودروها که در کلاس سدان، کراس اوور و وانت پیکاپ دسته‌بندی می‌شود، هم اینک تحت نشان جک و KMC روانه بازار شده و به متقاضیان این محصولات عرضه می‌شود. البته لازم به ذکر است که همه این خودروها از تولیدات شرکت جی‌ای سی موتوروز (JAC) چین به شمار می‌رود و در واقع همگی از سری محصولات کمپانی جک هستند.

 

محصولاتی مانند: جک S۵، جک S۳، جک J۴ و… در زمره محبوب‌ترین تولیدات کرمان موتور قرار دارند. اخیرا جک t۸ و کی‌ام سی K۷ نیز به جمع محصولات کرمان موتور افزوده شده و احتمال می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور، با تولیدات بیشتری از برند KMC مواجه باشیم. ضمنا همین اواخر جک s۵ نیوفیس با موتور ۱.۵ لیتری توربو نیز به خریداران تحویل داده شد.

 

قیمت محصولات کرمان موتور در برخی مدل‌ها طی روز دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ افزایش اندکی نسبت به روز گذشته داشته است. در این میان قیمت جک S۵ اتومات دو لیتری مدل ۱۴۰۰ چیزی در حدود ۸۶۰ میلیون تومان اعلام شده و ارزش نسخه ۹۹ آن نیز ۸۲۰ میلیون تومان برآورد شده است. جک اس ۵ نیو هم با موتور ۱.۵ لیتری TGDi طی روز دوشنبه ۱۳ دی ماه ارزشی حدود ۹۱۵ میلیون تومان داشته است که بیش از نیم درصد نسبت به روز قبل رشد نشان می‌دهد.

 

شایان ذکر است که به دلیل نوسان‌های موجود در بازار، امکان تغییر قیمت محصولات کرمان موتور نسبت به ارقام نوشته شده در جدول ذیل وجود دارد.