چمن استادیوم حریف سپیدرود، از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بود. بعد از بارندگی،زمین بازی باتلاقی شده بود و عملا بازیکنان دو تیم قادر به ارائه فوتبال در آن نبودند

تداوم صدرنشینی چوکا با پیروزی در قلعه عقابها/سوغات یک امتیازی سپیدرود از باتلاق بابلسر
کلانشهر- چوکا در خانه پیام توس مشهد را شکست داد، سپیدرود مقابل تیم شهدای بابلسر به تساوی رسید.

 از هفته نهم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم چوکای تالش عصر امروز سه شنبه 14 دی ماه در ورزشگاه پوریای ولی، مشهور به قلعه عقابها، برابر تیم پیام توس مشهد ۲ بر یک به پیروزی رسید و ۱۹ امتیازی شد تا به روند صدرنشینی خود ادامه داد.
برای چوکا حمید خدابنده لو و محمد آشتیانی در دقایق ۷۴ و ۹۲ گلزنی کردند.
تک گل تیم میهمان را یونس علوی در دقیقه ۹٠ به ثمر رساند.

در دیگر مسابقه تیم سپیدرود رشت در بابلسر مقابل میزبانش تیم شهدای این شهر به تساوی بدون گل دست یافت و با ۱۳ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

قابل ذکر است که چمن استادیوم علیزاده بابلسر از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بود. بعد از بارندگی ساعات قبل آغاز بازی،زمین بازی باتلاقی شده بود و عملا بازیکنان دو تیم قادر به ارائه فوتبال در آن نبودند.

وب سایت باشگاه سپیدرود هم با اشاره به این مشکل نوشت:وضعیت زمین ورزشگاه علیزاده بابلسر در حد لیگ محلات هم نبود و بارش چند روز اخیر هم شرابط را وخیم تر کرد و تا دقایقی قبل از آغاز مسابقه کارگران شهرداری مشغول خشک کردن آب زمین با همان روش های سنتی ابر و تی و فرغون بودند که نتیجه ای جز لجنی شدن زمین نداشت!

*عکس ها از سایت باشگاه سپیدرود؛عکاس:سید احمد کیایی