یکی دیگر از دامادهای شهردار تهران پُست گرفت


۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۲۰:۰۵ | کد خبر: ۱۷۹۷۹ چاپ

اوایل آبانماه هم علیرضا زاکانی شهردار تهران حکم صادره برای یکی دیگر از دامادهایش به نام حسین حیدری که همسر مریم زاکانی است را به عنوان مشاور خود را لغو کرد. صدور این حکم با انتقادات فراوانی مواجه شده بود

یکی دیگر از دامادهای شهردار تهران پُست گرفت
کلانشهر- یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش طی حکمی «مهدی فیاضی»، یکی از دامادهای علیرضا زاکانی شهردار تهران را به عنوان «رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور»، منصوب کرد.
 به گزارش تسنیم مراسم تودیع و معارفه فیاضی و چهار نفر از معاونان و مدیران وزارت آموزش و پرورش با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

میترا تیموری سرپرست مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور جای خود را به مهدی فیاضی داد.

تیموری ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ جایگزین مجتبی زینی‌وند شد. مهدی فیاضی رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی آموزشی نور مبین هادی است که مدارس غیردولتی پسرانه مبین و دخترانه متین را تحت پوشش دارد.

فیاضی، مهندسی الکترونیک و فوق لیسانس MBA دارد و در زمان حضور یوسف نوری در معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع جذب آموزش و پرورش شده و در شهر تهران خدمت خود را آغاز کرده است.

از سوابق اجرایی وی می توان به ۱۵ سال سابقه معلمی و معاونت و مدیریت در ۱۰ مدرسه شهر تهران، رئیس حوزه ریاست سازمان آموزش و پرورش شهر تهران سال ۸۷ و ۸۸ و مشاور علمی و فرهنگی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش سال ۸۹ و ۹۰ اشاره کرد.

به گزارش کلانشهر، مهدی فیاضی برادر مسعود فیاضی، معاون علیرضا زاکانی در مرکز پژوهش‌های مجلس و یکی از گزینه های مد نظر ابراهیم رئیسی برای وزارت آموزش و پرورش بود. مهدی فیاضی، همسر زینب، دختر زاکانی است.

 اوایل آبانماه هم علیرضا زاکانی شهردار تهران حکم صادره برای یکی دیگر از دامادهایش به نام حسین حیدری که همسر  مریم زاکانی است را به عنوان مشاور خود را لغو کرد. صدور این حکم با انتقادات فراوانی مواجه شده بود.

انتسابات فامیلی طی ماههای گذشته انتقادات زیادی را از اصولگرایان به دنبال داشته است.