یکی از کارگران شاغل در مجموعه شهرداری منجیل با بیان اینکه مشکلات مدیریتی و نداشتن منابع مالی کافی باعث شده بود حقوق و بیمه کارگران چندین ماه به تعویق بیفتد

بعد از 6 ماه تاخیر،بالاخره بخشی از مطالبات کارگران شهرداری منجیل پرداخت شد
کلانشهر- کارگران شهرداری منجیل از پرداخت بخش زیادی از معوقات مزدی خود خبر دادند. به گفته کارگران، با تغییر شورای شهر و شهردار از سه ماه قبل وضعیت این نهاد اجرایی و کارگران آن رو به بهبودی است.

کارگران شهرداری منجیل رودبار امروز سه شنبه (۱۴ دی‌ماه) گفتند: بیش از شش ماه معوقات مزدی به همراه عیدی و سنوات پایان سال گذشته (۹۹) طلبکار بودیم که با تغییر اعضای شورای شهر و انتخاب شهردار جدید که حکم سرپرستی دارد در حال حاضر بخش زیادی از مطالباتمان پرداخت شده است.

یکی از کارگران شاغل در مجموعه شهرداری منجیل با بیان اینکه مشکلات مدیریتی و نداشتن منابع مالی کافی باعث شده بود حقوق و بیمه کارگران چندین ماه به تعویق بیفتد، گفت:با تغییر شهردار سه ماه از معوقات مزدی به همراه عیدی و سنوات سال گذشته کارگران پرداخت و فعالیت کارگران در مرحله انجام خدمات شهری سرعت گرفته است.

او با بیان اینکه آخرین حقوقی که دریافت کرده‌ایم حقوق شهریور ماه بود که حدود ۱۵ روز پیش به حساب کارگران واریز شد، افزود: شهردار وعده کرده امروز دوشنبه، یک ماه دیگر از مطالباتمان که مربوط به حقوق مهر ماه می‌شود را به حساب کارگران واریز کند.

او همچنین اضافه کرد: شهردار که در حال حاضر به عنوان سرپرست شهرداری منجیل انتصاب شده بر انجام خدمات شهری و پیشرفت پروژهای تاکید دارد و پیگیر به‌روز کردن مطالبات کارگران است.

به گفته این کارگر، پیش از این کارگران برای دریافت مطالبات مزدی خود هیچ پشتیبانی نداشتند و مرتبا پیگیر مطالبات معوقه خود بودند در عین حال شهرداران سابق به دلیل کمبود نقدینگی توان پرداخت به موقع حقوق کارگران و سایر هزینه‌های جانبی را نداشت در نتیجه این تاخیر و تعلل چند ماهه، کارگران از نظر معیشتی و روحی در وضعیت نامطلوبی قرار داشتند.

او در خاتمه تصریح کردند: در حال حاضر سه ماه دیگر حقوق معوقه طلبکاریم و معوقات بیمه‌ای کارگران هم تقریبا به روز شده است. با این اتفاقات، انگیزه کارگران برای کار نیز بیشتر شده و امیدواریم با پیگیری، شهردار و اعضای شورای شهر شاهد بهبودی کامل وضعیت شهرداری و به‌روز شدن مطالبات معوقه کارگران باشیم.
منجیل پرجمع‌ترین شهر در شهرستان رودبار، در 75 کیلومتری رشت قرار دارد.

نظر شما:

security code