علی کریمی که اصالتی گیلانی دارد و یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است در مدت زمان حضورش در سپیدرود رشت هم رابطه خوبی با هواداران سپیدرود داشت و بارها از علاقه‌اش به سپیدرود و هواداران این تیم ریشه دار گفته بود

علی کریمی بخش اصلی بدهی سپیدرود را بخشید/سپیدرود بالاخره از بلاتکلیفی نجات یافت
اختصاصی کلانشهر- تیم فوتبال سپیدرود رشت که طی 5 سال گذشته روز‌های تیره‌ای داشته و از لیگ برتر فوتبال ایران به دسته دوم سقوط آزاد داشت به نظر می‌رسد بالاخره روز‌های آفتابی‌اش از راه رسیده است.

موضوع از این قرار است که سپیدرود طی سال‌های گذشته چندین بار به نام مالک و مدیران و هیأت فوتبال سند خورد اما در نهایت با اوضاعی نابسامان‌تر این تیم ر‌ها شد. علی کریمی چهره‌ی صاحب نام فوتبال ایران هم از دی ماه ۱۳۹۶ به عنوان مالک و سهامدار اصلی سپیدرود ضمن پرداخت مخارج، وظیفه هدایت تیم را برای حضور در لیگ برتر (۹۷-۹۸) برعهده گرفت. بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که طبق توافق با اداره کل ورزش و جوانان و کیومرث بیات در این مدت برای سپیدرود هزینه‌های مالی هم متقبل شده بود چند ماه بعد، وقتی سپیدرود موفق به کسب نتایج لازم نشد و طرف‌های قرارداد کریمی در گیلان هم به وعده‌های خود عمل نکردند، تیم را ترک کرد. اما به دلیل وضعیت نامشخص سپیدرود مشخص نبود وضعیت قرارداد ومطالبات کریمی چه می‌شود.

امروز اعلام شد که با گذشت دو سال از ماجرا، علیرضا نوید مالک جدید سپیدرود به طور رسمی کار تسویه با علی کریمی مالک پیشین سپیدرود را در حضور حنیف باقرزاده وکیل رسمی علی کریمی انجام داد.

براساس اخبار منتشر شده در رسانه‌ها، علی کریمی بخش زیادی از مطالبات خود از سپیدرود را به این باشگاه قدیمی و مردم شهر رشت بخشیده تا کمک کند سپیدرود با مالک جدید مسیر تازه‌ای برای فوتبال رشت و هواداران پرشور سپیدرود بگشاید.

علی کریمی که اصالتی گیلانی دارد و یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است در مدت زمان حضورش در سپیدرود رشت هم رابطه خوبی با هواداران سپیدرود داشت و بارها از علاقه‌اش به سپیدرود و هواداران این تیم ریشه دار گفته بود.