رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی ساخت کلینیک های ویژه در گیلان


۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۷ | کد خبر: ۱۸۱۰ چاپ
پیشرفت فیزیکی 80 درصدی ساخت کلینیک های ویژه در گیلان

‌ رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: علیرغم مشکلات مالی در سال  ۹۷ ، در زمینه ساخت کلینیک های ویژه 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، شاهرخ یوسف زاده چابک در تقدیر از تلاش مسئولان و کارکنان برای پیشبرد اهداف دانشگاه؛ اظهار کرد: بی تردید، حوادثی که در آغاز سال نو به وقوع پیوست، به ویژه وقوع سیل در برخی استان های کشور و خسارات وارده، بر برنامه های مالی و اقتصادی کشور اثرگذار خواهد بود. بنابراین لازم است در راستای مدیریت هزینه ها تدابیری اندیشیده شود تا بتوانیم با تلاش و ممارست، بحران های پیش رو را پشت سر بگذاریم.

وی ضمن تقدیر از اعضای کمیته سامان بخشی املاک دانشگاه، سامان بخشی اموال و املاک را در راستای مدیریت منابع مالی، بسیار حایز اهمیت ذکر کرد و یادآور شد: تیم سامان بخشی املاک دانشگاه علوم پزشکی گیلان، کار خود را سال ۹۶ آغاز کرد و با تلاش های مستمر توانست بسیاری از املاک و اسناد دانشگاه را که در سنوات گذشته مغفول مانده بود، شناسایی و ساماندهی کند. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهمیت سامان بخشی املاک به عنوان یکی از راهبردهای استراتژیک حوزه سلامت در استان، بر نظارت مستقیم مدیران شبکه بهداشت و درمان جهت سامان بخشی املاک دانشگاه در مراکز تابعه، تاکید کرد و خواستار همت مدیران، برای حفظ و مدیریت صحیح منابع حوزه سلامت در گیلان شد.

وی مدیریت هزینه و افزایش درآمد را در سال جاری با توجه به بحران های پیش رو، بسیار حایز اهمیت دانست و اذعان کرد: در این راستا، نظارت کامل تمامی مسئولان و مدیران واحدهای ستادی و تابعه دانشگاه بر وضعیت مالی حوزه تحت مدیریت خود، ضروری است.

یوسف زاده، با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سومین سال متوالی برنامه راهبردی، موفق شد تا با پرداخت 120میلیارد تومان بدهکاری، تراز مالی خود از لیست دانشگاه های بدهکار خارج شود، گفت: با توجه به پرداخت بدهی ها و مطالبات، در حال حاضر می توانیم ادعا کنیم که دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دانشگاه بدهکاری نیست.

وی یادآور شد: علیرغم مشکلات مالی در سال  ۹۷ ، در زمینه ساخت کلینیک های ویژه 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم. در سال جاری نیز استقرار مرکز جامع سرطان سطح 3 در بیمارستان رازی رشت، ساخت مگاهاسپیتال در رشت، ساخت پروژه دانشکده پزشکی و ساخت پروژه بیمارستان 400 تختخوابی پرفسور سمیعی و بنیاد علم و دانش پرفسور سمیعی در سایت لاکان، از دیگر اقداماتی است که در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: در این زمینه، بزودی مرکز سرطان در بیمارستان رازی به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما:

security code