وزارت ورزش تصمیم نهایی خود درباره مدیریت پرسپولیس را گرفت و رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان پایتخت شد

رضا درویش مدیرعامل جدید پرسپولیس کیست/اعتراض بازیکن سابق پرسپولیس به انتصاب غیر ورزشی
کلانشهر- ترکیب هیات مدیره سرخپوشان نیز دچار تغییراتی شده و با خروج مجید صدری، بیژن ذوالفقارنسب به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره مشخص شده است.

 از بین نفرات فعلی علیپور و مسجدی در هیات مدیره باقی مانده‌اند و سه نفر دیگر یعنی پوراحمدی، درویش و ذوالفقارنسب نیز اعضای جدید هیات مدیره هستند.

 با این حساب محمد فیاض که از شهرداری منطقه 18 تهران به عنوان عضویت هیات مدیره پرسپولیس منصوب شده بود، به همراه مجید صدری که یک سال پیش به عضویت هیات مدیره قرمزها درآمد، از این ترکیب خارج می‌شوند و پرسپولیس دوره مدیریتی جدیدی را آغاز می‌کند.

رضا درویش که حالا به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره منصوب شده، پیش از این بارها و بارها گزینه مدیرعاملی پرسپولیس بود اما هرگز به این پست نرسید. مهمترین نقش اجرایی وی مدیرعاملی سایپا بود که با دریافت بودجه از کارخانه سایپا، تیم فوتبال را اداره می‌کرد اما حالا باید با درآمدزایی مشکلات مالی باشگاه را رتق و فتق کند.

درویش 4 سال قبل مدیرعامل باشگاه سایپا شد و علی دایی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد،اما مشکلات مالی باشگاه باعث شد تا او عطای حضور در این تیم را به لقایش ببخشد و استعفا دهد.

استعفای درویش در نهایت منجر به حضور مصطفی مدبر به عنوان مدیرعامل جدید سایپا شد. مدبر در ادامه با علی دایی به مشکل خورد و آن افشاگری‌های تند دایی روی خط برنامه ۹۰ منجر به محرومیت و ممنوع الکاری شهریار فوتبال ایران شد.

حالا اما ابراهیم شکوری، دبیر سابق فدراسیون فوتبال و بازیکن سابق پرسپولیس که مدتی هم در تیم مدیریتی سرخپوشان حضور داشت، نسبت به این انتصاب واکنشی تند داشته و در خصوص مدیرعاملی درویش در صفحه توییتری‌اش نوشت: قحط الرجال! پروژه تضعیف پرسپولیس؛
متخصصین عزیز تشریف ببرید جای دیگری بازی کنید، اینجا فوتبال است.

نکته جالب توجه اما حمایت مدام سرمربی پرسپولیس و برخی از بازیکنان تیم از صدری بود. آنها در ماه‌های اخیر بارها از صدری حمایت کرده بودند و حالا باید ببینیم این تحولات در باشگاه پرسپولیس آیا منجر به اتفاقات عجیبی خواهدشد یا نه؟

آیا یحیی گل‌محمدی که در دوران صدری، قراردادش را با رقمی قابل توجه به مدت سه سال دیگر با سرخپوشان تهرانی تمدید کرده، کنار گذاشته خواهدشد؟

 

نظر شما:

security code