با انتشار لحظات حذف شده «خندوانه»

فضای مجازی بار دیگر مقابل سانسور تلویزیون ایستاد


۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۹ | کد خبر: ۱۸۱۷۳ چاپ

در پی حذف لحظاتی از برنامه «خندوانه» با موضوع شهدای هواپیمای اوکراینی، رامبد جوان با انتشار این بخش در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، به خانواده درگذشتگان ادای احترام کرد.

فضای مجازی بار دیگر مقابل سانسور تلویزیون ایستاد
کلانشهر- رامبد جوان، کارگردان و مجری برنامه «خندوانه» یک روز بعد از پخش این قسمت از برنامه، ویدئویی را از دقایق حذف شده در فضای مجازی منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «ادای احترام در برنامه خندوانه به خانواده قربانیان هواپیما اکراینی».

مجری «خندوانه» که از شرکت کنندگان در استودیو خواسته بود، شادی برنامه را با قشرهای مختلف جامعه سهیم شوند، با درخواست یکی از شرکت کنندگان مواجه شد مبنی بر اینکه برنامه را به جان باختگان پرواز اوکراینی تقدیم کنند. در پی حذف بخش هایی از این برنامه، این انتقاد متوجه رامبد جوان شده بود که نسبت به این درخواست بی تفاوت بوده است اما با انتشار لحظات حذف شده از سوی او در فضای مجازی، مشخص شد که اظهارات مجری در این ارتباط، در برنامه تولیدی «خندوانه» از سوی تلویزیون حذف شده است.

جوان در این بخش با خانواده و بازماندگان جان باختگان هواپیمای اوکراینی همدردی کرده و در بخشی از صحبت هایش گفته بود: «برای همه ما اتفاق ناگوار و تلخی بود که هنوز هم غم انگیز است.»

بر اساس این گزارش، بار نخست نیست که سازندگان یک برنامه تلویزیونی با بهره گیری از فضای مجازی، بخش های حذف شده برنامه خود را با بینندگانشان به اشتراک قرار می گذارند. از نمونه های قابل اشاره در این خصوص، انتشار قسمت های حذف شده از سریال «در پناه تو» بود که حمید لبخنده سال گذشته اقدام به پخش آن در فضای مجازی کرد و در روزهای اخیر با از دست دادن این کارگردان تلویزیون، بار دیگر به این اتفاق در رسانه ها یادآوری می شود.

نظر شما:

security code